Amvi Cosmetics jest polską marką naturalnych i bezglutenowych kosmetyków, którą założyła Sylwia Raciborska. Wszystkie produkty wytwarzane są w Polsce, choć surowce pochodzą z różnych zakątków świata. Nie są testowane na zwierzętach. Zawartość składników pochodzenia naturalnego wynosi ponad 95%. Marka podkreśla, że w większości jej preparaty są wegańskie.
Amvi Cosmetics – świadoma pielęgnacja
Filozofia, jaka kryje się we wszystkich działaniach marki Amvi Cosmetics, skupia się na kobiecie w pełnym wymiarze. To nie tylko świadoma pielęgnacja, ale również zadbanie o siebie na poziomie zdrowotnym i emocjonalnym. Twórczyni marki wierzy bowiem, że każda kobieta kryje w sobie piękno, a zadaniem marki jest pomoc w jego uzewnętrznieniu. Kosmetyki są w przystępnych cenach, aby każda z nas mogła sobie na nie pozwolić.
W Amvi Cosmetics wierzy się głęboko, że poprzez odpowiednią dbałość o swoje ciało można poprawić komfort życia i łatwiej dostrzec jego piękno. Rytuały pielęgnacyjne z kosmetykami Amvi pozwalają tylko zadbać o swoją skórę, ale również poprawiają nastrój, ponieważ przynoszą realne korzyści ze swojego działania, a ono, według założeń specjalistów pracujących nad formułami preparatów, ma być jak najbardziej holistyczne.
Jaka jest etymologia nazwy marki? Amvi kryje w sobie dwa słowa, które pochodzą z łaciny: amare, które oznacza kochać i vita – czyli życie. Skąd taka nazwa? Łatwo można założyć, że przedstawia ona najważniejsze wartości, które wyznaje się w tej firmie, czyli po prostu: kochać życie, doceniać jego piękno i być dobrą dla siebie i innych. Bo dobro jest filarem działań marki. Jak pierwsi w Polsce stale przekazują 1% ze sprzedaży swoich kosmetyków na rzecz fundacji Rak’n’Roll, wspierającej kobiety walczące z rakiem piersi.
Kosmetyki stworzone z miłości do kobiecej natury
Kosmetyki Amvi Cosmetics pełne są cennych substancji odżywczych pochodzących z natury. Odpowiednio dobrane tworzą skuteczne receptury pielęgnacyjne. Znajdziemy tutaj naturalne oleje i masła, ekstrakty roślinne, witaminy, antyoksydanty. Stężenia składników aktywnych dostosowane są do potrzeb różnych rodzajów skóry. W portfolio znajdują się produkty do pielęgnacji twarzy i ciała kobiet w różnym wieku.
Wśród kosmetyków znajdują się m.in. balsam do ciała, peeling do ciała, esencja tonizująca, krem z witaminą B3. Amvi Cosmetics olejek nawilżający do demakijażu cieszy się dużym powodzeniem wśród kobiet, które cenią sobie zmywanie makijażu olejami. Specjalnie skomponowana formuła preparatu zawiera precyzyjnie dobrane oleje roślinne, które skutecznie zmywają nawet wodoodporny makijaż, a jednocześnie nawilżają i regenerują naskórek. Połączenie oleju z pestek winogron, oleju ze słodkich migdałów i oleju z nasion marchwi tworzy kompleksową recepturę, która działa wielotorowo: oczyszcza i nawilża, zmiękcza i odbudowuje warstwę hydrolipidową, odżywia, koi podrażnienia i działa antyoksydacyjnie, hamując procesy starzenia się skóry.
Różowy ma znaczenie
Produkty sygnowane logo tej marki mają również bardzo przemyślaną szatę graficzną. Już od pierwszej chwili zachęcają do przetestowania. Opakowania w różowym, subtelnym kolorze, nie tylko nawiązują do symboliki różowego miesiąca października, który corocznie poświęcony jest problematyce raka piersi, ale również są ucieleśnieniem pozytywnej energii i pogody ducha. Barwne kwiaty na grafikach mają oddawać charakter marki – pełnej kobiecej energii. Różowy październik to ważny czas w kalendarzu działań marki, ponieważ właśnie wtedy Amvi Cosmetics skupia się na produktach do pielęgnacji biustu.
Kupując kosmetyki tej marki, dbamy nie tylko o siebie, ale również o innych. Na tym właśnie zależało twórcom brandu, aby zaktywizować kobiety do troski nie tylko o swoją skórę, ale również o całe ciało, wykonując profilaktyczne badania. Świadomy wybór produktów do pielęgnacji łączy się tutaj z działaniem prospołecznym – to bardzo cenne połączenie, ponieważ przenosi znaczenie pielęgnacji ze strefy intymnej i osobistej do zaangażowania się w większe projekty, służące ogólnie kobiecemu dobru.
Troska o własne ciało w pełnym wymiarze to myśl przewodnia, jaką kieruje się marka w całej swojej komunikacji z klientem. To coś więcej niż tylko kosmetyki, to misja budowania kobiecości w wielu aspektach.