Marka Bic z długoletnią tradycją swoje pierwsze produkty wprowadziła na rynek już w 1944 roku. Nazwa marki pochodzi od nazwiska jednego z właścicieli legendarnej firmy - Marcela Bicha. Marcel wraz z Edouardem Buffard stworzyli markę, która zasłynęła z produkcji wysokiej jakości długopisów, przyborów do pisania, maszynek do golenia, a także zapalniczek. Hasłem przewodnim firmy było tworzenie niezbędnych produktów w codziennym użytkowaniu, które cechowały się długą trwałością oraz funkcjonalnością. Choć marka Bic swoją karierę rozpoczęła od produkcji kultowych długopisów, to dziś jest znana również na rynku kosmetycznym za sprawą niezwykle praktycznych maszynek do golenia tworzonych zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Z roku na rok marka stawała się coraz bardziej popularna nie tylko za sprawą świetnie sprzedających się długopisów, ale również przemyślanych kampanii reklamowych. Współpracując ze znanymi wówczas rysownikami, takimi jak Raymond Savignac firma Bic szybko zdobyła rozgłos i uznanie we Francji ale również na świecie. Angażując się w niezwykle popularne wydarzenia kulturalne czy sportowe, takie jak promocja Tour de France logo marki stało się rozpoznawalne i pozytywnie kojarzone, co miało znaczny wpływ na wzrost sprzedaży artykułów Bic. Dwa lata później, bo w 1954 roku firma Bic otworzyła swoje fabryki we Włoszech, Holandii, Austrii, Szwajcarii i Hiszpanii, a dziś produkty Bic możemy znaleźć praktycznie w każdym sklepie stacjonarnym oraz w drogeriach internetowych. Choć na początku logo Bic ograniczało się jedynie do formy literniczej, to w 1961 roku Raymond Savignac stworzył postać małego chłopca z głową w postaci kulki nawiązującej do kultowych długopisów marki. Sygnet w kolorze pomarańczowym do dziś promuje artykuły firmy i widnieje tuż obok logotypu.
Długopis, zapalniczka i maszynka do golenia w muzeum? Poznaj kultowe produkty od Bic
Pierwszymi produktami Bic wprowadzonymi na rynek były klasyczne długopisy zaprojektowane przez węgierskiego dziennikarza i wynalazcę László Bíró. Marcel Bich zakupując patent na długopisy od Biró sprawił, że artykuły te stały się jednymi z podstawowych akcesoriów codziennego użytku. Długopisy Bic Cristal w 2001 roku weszły nawet w skład stałej ekspozycji Działu Architektury i Wzornictwa jednego z najważniejszych muzeów sztuki na świecie MoMA - czyli Muzeum Sztuki Współczesnej w Nowym Jorku. Sukces długopisów sprawił, że Bic zdecydowało się poszerzyć i urozmaicić swoją ofertę. W 1973 roku Bic wprowadzając na rynek pierwszą zapalniczkę z regulacją płomienia zapewniło sobie wysoką pozycję na rynku w kraju i za granicą. Marka Bic nie poprzestała na produkcji długopisów i zapalniczek - w 1975 roku firma podejmując współpracę z greckim producentem Violex stworzyła ponownie innowacyjny produkt - tym razem na rynek po raz pierwszy weszła jednoczęściowa maszynka do golenia. W 2006 roku Narodowe Muzeum Sztuki Współczesnej Centrum Georges Pompidou w Paryżu zdecydowało się umieścić w swojej stałej kolekcji trzy kultowe produkty marki Bic: długopis Bic Cristal, zapalniczkę Bic, a także jednoczęściową maszynkę do golenia Bic Classic Original oraz Classic Sensitive. Dziś Bic jest jedną z marek wyznaczających trendy w dziedzinie artykułów pierwszej potrzeby. Do najpopularniejszych serii należą takie produkty jak: Bic maszynka do golenia Pure 3 Lady, Bic maszynka do golenia miss Soleil Colour Collection, Bic Maszynka do golenia Bic Metal Pouch czy Bic Maszynka do golenia Comfort 2 Pouch. W zależności od serii maszynki do golenia zostały wyposażone w cztery, trzy bądź dwa ostrza, które wzbogacone dodatkowymi substancjami odżywczymi zapewniają idealny poślizg, nie powodują podrażnień i dokładnie golą nawet najtrudniej dostępne miejsca. W drogerii internetowej horex.pl znajdziesz również żele do golenia dla kobiet i mężczyzn, jak Bic żel do golenia dla kobiec Bic Soleil, Bic Comfort Sensitive żel do golenia, zapasowe ostrza Bic żyletki pudełko czy serie niezawodnych zapalniczek: Bic Zapalniczka czarna oraz w wydaniu mini Bic Zapalniczka 25 mini.
Najważniejsze wartości Bic
Marcel Bich i Edouard Buffard, kupując w 1944 roku fabrykę we Francji, kierowali się przede wszystkim ambicjami oraz marzeniami stworzenia firmy produkującej artykuły ułatwiające ludziom wykonywanie codziennych czynności. Dla właścicieli jednej z największych marek produkującej artykuły biurowe najważniejszymi celami było i wciąż jest: tworzenie artykułów dostępnych dla każdego, zwracanie uwagi na jakość oraz troska o środowisko. Marka bierze czynny udział w wydarzeniach proekologicznych i prospołecznych. Do najważniejszych wartości należą takie cechy jak: szacunek, uczciwość i wiarygodność. Nowoczesne i niezawodne produkty o długiej trwałości to synonimy marki Bic. Na pierwszym miejscu firma stawia jednak ludzi i ich potrzeby. Dlatego też w 2016 roku marka zaangażowała się w akcję charytatywną "Przyszłość nabiera kolorów" w sklepach Tesco, w której 1% ze sprzedaży artykułów piśmienniczych został przekazany na wspieranie Fundacji Tesco Dzieciom.
Jakie artykuły Bic znajdziesz w drogerii horex.pl?
Sklep horex.pl to największa drogeria internetowa w Polsce. Posiadamy bogatą ofertę produktów do makijażu, pielęgnacji ciała i twarzy, kosmetyków naturalnych, azjatyckich, rosyjskich, a także artykułów codziennej potrzeby. W naszym sklepie znajdziesz popularne serie marki Bic: Bic Twin Lady Sensitive maszynki do golenia dla kobiet, Bic Zapalniczka Rysunki Andrzeja Mleczko, Bic Zestaw prezentowy Flex 3 Comfort, Bic maszynka do golenia Soleil Bella Blister, Bic Żyletki Chrome Platinum, Bic Comfort Sensitive żel do golenia, Bic Maszynka do golenia Comfort 3 Flex Blister, Bic Maszynka do golenia 3 sensitive, Bic Maszynka do golenia Comfort 3 Pivot i wiele innych. Wyróżniamy się szybką wysyłką w 24h oraz darmową dostawą od 150 zł. Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z nowymi ofertami i promocjami kosmetycznymi!