BJO jest młodą marką na kosmetycznym rynku, która jednak dzięki swoim naturalnym i drogocennym recepturom, bardzo szybko zyskuje kolejnych klientów. Oferuje produkty pielęgnacyjne dla całej rodziny – dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Silny trend ekologiczny i naturalny skłania przedsiębiorstwa kosmetyczne do tworzenia produktów, które nie zawierają sztucznych dodatków mogących potencjalnie podrażniać skórę. Właśnie dlatego na rynku pojawiają się kolejne marki, które przy opracowywaniu receptur niemal w stu procentach wykorzystują wyłącznie substancje pochodzące z natury.
BJO: nowa naturalna marka
BJO jest marką należącą do przedsiębiorstwa Abriga. Zadebiutowała jesienią 2021, oferując produkty, które z jednej strony charakteryzują się minimalizmem pod względem treści oraz formy, ale z drugiej są niezwykle bogate pod względem receptur, formuł i jakości.
Brand zaproponował konsumentom kosmetyki uniwersalne, które są odpowiednie dla całej rodziny, niezależnie od rodzaju skory czy włosów. Formuły zawierają 97% składników pochodzenia naturalnego, a dodatkowo, wszystkie kosmetyki są wegańskie.
Proste składy, transparentność formuł, delikatność składników – to najważniejszy zalety produktów BJO. Naturalne substancje dbają o skórę w sposób holistyczny, dlatego też produkty odpowiadają na potrzeby pielęgnacyjne całej rodziny.
Marka jest własnością przedsiębiorstwa Abriga, które zrzesza wiele innych znanych marek, m.in. Oh!Tomi, Orphica, Halier, Body Tones i wiele, wiele innych. Firma specjalizuje się w tworzeniu kosmetyków na rynek globalny. Produkty wyróżniają się wysoką jakością składników, skutecznością, ale też zrównoważonym procesem produkcji opakowań.
BJO: podstawowe linie produktowe
BJO oferuje produkty wegańskie, w 97% naturalne, które mogą być używane również przez dzieci powyżej 3. roku życia. Portfolio produktowe obejmuje żele pod prysznic, szampony i balsamy do włosów, mydła do rąk, a także balsamy do ciała.
Niewątpliwie zaletą są opakowania kosmetyków, które w całości nadają się do recyklingu. Ponadto, kosmetyki oferowane są w dużych, ekonomicznych butelkach o pojemności 500 ml, dlatego produkt wystarcza na długi czas użytkowania.
Portfolio produktowe BJO budują obecnie cztery kolekcje kosmetyków – wszystkie zawierają naturalne oleje, kompleksy witamin oraz ekstrakty roślinne. Wszystkie urzekają również swoimi wyjątkowymi zapachami.
BJO – bajeczne zapachy!
Linie produktowe BJO z uwagi na zapach można podzielić na: Morską Bryzę, Słoneczny Bursztyn, Zieloną Herbatę, Bergamotkę i Cedr. Zmysłowe aromaty produktów zapewniają uczucie świeżości, dodają energii, odprężają i koją zmysły.
Sprawdzone, skuteczne i naturalne formuły sprawiają, że brand poszerza grono wiernych klientów, którzy poszukują produktów uniwersalnych, wielofunkcyjnych, ale też odpowiadających różnym potrzebom skóry i włosów.
Jeśli szukasz naturalnych rozwiązań, koniecznie poznaj nową markę na rynku beauty. BJO oferuje kosmetyki dla całej rodziny – skuteczne, bezpieczne i cudownie pachnące, które niemal w 100% bazują na składnikach pochodzenia naturalnego.