Makijaż z kosmetykami Bourjois to niesamowite doświadczenie i zabawa kolorem, bo marka niejedno imię ma. Kosmetyki produkowane są we francuskich laboratoriach i fabrykach, gdzie podlegają rygorystycznym standardom jakości. Wszystkie kosmetyki nie byłby takie same, gdyby nie fantazja, z jaką są tworzone. Zarówno twórcy sukcesu marki, jak i kolejne pokolenia specjalistów kontynuują przyjętą strategię marketingową, która pokazuje, że makijaż to czysta przyjemność, ponieważ wydobywa piękno z każdej z nas i dodaje nam pewności siebie.
Historia marki Bourjois
Ta kultowa dziś marka kosmetyków do makijażu powstała w 1863 roku we francuskiej dzielnicy teatrów Grand Boulevards w Paryżu. Jej twórcą był aktor Joseph-Albert Ponsin, który początkowo zajmował się wymyślaniem i wytwarzaniem kosmetyków do makijażu scenicznego dla swoich kolegów we własnym mieszkaniu. Światło dzienne jako pierwsze ujrzały woskowe sztyfty, które charakteryzowały się ciężką i tłustą konsystencją. Już wtedy marka postawiła na zabawne nazwy swoich produktów, np. Jaloux – zazdrośnik, Amoureux – zakochany, Vieillard – starzec, czy Romeo. Ponsin szybko pojął potencjał, jaki kryje w sobie świat kosmetyków i zaczął poszerzać gamę kosmetyków o nowe produkty, która z czasem zyskały swoich wiernych fanów na całym świecie. 1868 roku markę przejął Alexandre-Napoleon Bourjois, który prężnie zaczął ją rozwijać i to właśnie jego nazwisko stało się znakiem firmowym marki. W laboratoriach zaczęły powstawać pudry, który znacząco różniły się od prototypu pierwszego kreatora marki Ponsina.
Formuła nowych kosmetyków bazowała na lekkiej konsystencji i aksamitnej teksturze. Pudry miały delikatnie podkreślać urodę i nie pogarszać cery. Po wielu próbach i błędach powstała wyjątkowa receptura pudru wypiekanego w piekarniku, z której z sukcesem marka korzysta do dzisiaj. W 1879 roku marka wprowadziła na rynek puder ryżowy z Jawy, który błyskawicznie stał się hitem w sprzedaży na całym świecie. 6 lat później zanotowano dwa miliony sprzedanych opakowań pudru. Pod koniec XIX wieku w portfolio marki można było znaleźć pomadki, a także indiańskie tablety, czyli pierwsze tusze do rzęs. Postawiono również na kosmetyki dla mężczyzn - „węgierska pomada” do stylizacji wąsów to był ostatni krzyk mody. W latach 20. XX wieku marka dostępna była w 120 krajach, w tym również w Stanach Zjednoczonych. Doskonałe jakościowo kosmetyki zapakowane były w fantazyjne pudełeczka, które do dzisiaj są najbardziej rozpoznawalną cechą marki.
W 1928 roku we współpracy ze sławnym perfumiarzem Ernestem Beaux, który był autorem ponadczasowych perfum Chanel Nr. 5, stworzono perfumy – Soir de Paris, które w Ameryce były sprzedawane pod nazwą Evening in Paris. Były to pierwsze luksusowe perfumy w przystępnej cenie, które charakteryzowały się ciepłym kwiatowym zapachem, w którym można było wyczuć nuty goździka, jaśminu, irysa, róży prowansalskiej, wetiweru i drzewa sandałowego. Perfumy były rozchwytywane przez kobiety na całym świecie, niezależnie od przynależności do sfery społecznej. W latach 30. XX wieku marka cyklem sloganów reklamowych wsparła również pierwsze emancypantki walczące o swoje prawa wyborcze, które już w 1945 roku zostały przyznane kobietom we Francji. Po drugiej wojnie światowej firma została czuła na potrzeby swoich Klientów i z uwagi na duże różnice społeczne wprowadziła zestawy zawierające kosmetyki do makijażu i perfumy dostosowane do zróżnicowanych budżetów.
Kultowe produkty marki Bourjois
Kosmetyki od zawsze prezentowane są w uroczych pudełeczkach, które oprócz swojego zabawnego wyglądu cechują się wysoką funkcjonalnością. Marka od lat stawia na tworzenie kreatywnych nazw swoich produktów i z powodzeniem kreuje swój wizerunek jako marki nieszablonowej, która makijaż traktuje jak świetną zabawę i pragnie zarazić swoją miłością kobiety na wszystkich kontynentach. Małe okrągłe pudełeczka to znak rozpoznawczy różów do policzków. Pastele w latach 80. XX zostają nazwane Fard Pastel Joues – róż do policzków i Fard Pastel Paupieres – cienie do powiek. Oprócz pełnych fantazji nazw na każdym opakowaniu pojawia się numer koloru, a w 1993 roku zostaje dołączony pędzelek.
Współcześnie logo przedstawia różowy trójkąt z jednym zaokrąglonym bokiem i napisami Bourjois i mniejszym Paris. Ciekawostką jest to, że receptura pasteli nie zmieniła się od 1890 roku, a ich odporność sprawdza się tradycyjną metodą wytrzymałości – muszą przejść trzy próby upadków, aby zyskać sobie miano pełnowartościowego produktu. Współcześnie kosmetyki wypieka się w specjalnie do tego dostosowanym piecu. Natomiast do lat 60. XX wypiekanie pasteli odbywało się w osobnym pomieszczeniu nazywanym salą wypieków.
Misja marki Bourjois
Nieustannie misją marki pozostaje promowanie piękna z francuskim akcentem wśród kobiet na całym świecie. Kosmetyki czerpią z francuskiego stylu i są dedykowane dla pewnych siebie, lekko nonszalanckich i niezależnych kobiet, które ufają własnej intuicji i nie podążają ślepo za stale zmieniającą się modą. Jest inspiracją do wyjścia poza utarte schematy i cieszenia się z wielu makijażowych możliwości, jakie dają kosmetyki zamknięte w tych niepozornych magicznych pudełeczkach. Marka stawia przede wszystkim na kolor, który niezmiennie dominuje we wszystkich produktach. Gamy kolorystyczne są odpowiednie na każdą okazję, a twórcy palety kolorów patrzą świeżym okiem na popularne trendy makijażowe i projektują kosmetyki dostosowane do potrzeb i nastrojów swoich Klientów. Z powodzeniem można nazwać firmę ekspertem w dziedzinie koloru. Kolejnym filarem jest niezwykła jakość produktów. Pomimo wprowadzenia wielu innowacji w teksturę i formułę kosmetyków marka nadal pozostaje wierna najwyższej jakości.
Ambasadorki marki Bourjois
Muzą stała się wyimaginowana postać młodej, nonszalanckiej paryżanki Babette, która była twarzą plakatowej kampanii reklamowej. W 1924 roku na jednym z plakatów można było przeczytać: „Róż, cień do powiek i perfumy Babette pokażą każdej kobiecie własną ścieżkę na drodze uwodzenia”. Babette to również pierwsza ambasadorką produktów, o której powstały setki krótkich tekstów marketingowych.
Makijażystką i ambasadorką marki w Polsce jest od jakiegoś czasu Justyna Rejmer, która nie tylko z powodu wykształcenia, ale również z pasji uwielbia zabawę kolorem podczas tworzenia makijażu. Marka jest również chętnie testowana przez vlogerki urodowe, jak Emilia Jurek, której tutoriale mają ponad sto tysięcy odsłon. Inspiracje do swoich looków makijażowych czerpie również jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce vlogerek modowych Macadamian Girl, czyli Tamara Gonzalez Perea. To właśnie ona została w 2017 roku ambasadorką marki, która swoim image'm doskonale wpasowuje się w wizerunek kolorowej dziewczyny. Razem z innymi influencerkami z całej Europy współtworzy akcję #BourjoisGirl. Do współpracy zaproszono również blogerkę makijażową Katosu, która stworzyła video dla marki oraz Jest Rudo, która zajęła się przygotowaniem fotografii na serwis Instagram.
Kosmetyki Bourjois - już teraz dostępne w naszym sklepie
W naszym sklepie znajdziesz doskonałe produkty w najlepszych cenach. Możesz wybierać spośród podkładów do twarzy, pudrów w kamieniu, różów do policzków, pomadek do ust i tuszów do rzęs>. Z właśnie z tymi kosmetykami stworzysz naturalny i pełen kolorów makijaż, który utrzyma się przez wiele godzin bez jakiejkolwiek szkody dla Twojej cery. To najwyższej jakości preparaty francuskiej marki, których zadaniem jest ułatwienie procesu upiększania. Jeżeli na co dzień stawiasz na naturalność i lekkość, wypróbuj kremy BB, np. Krem BB Healthy Mix w kilku odcieniach, który wspaniale dodaje cerze blasku i koloru, usuwa zmęczenie i pielęgnuje skórę, dostarczając jej witamin – C, A, E i prowitaminę B5, dzięki którym skóra jest optymalnie nawilżona. Jeżeli cenisz sobie dobrze kryjące podkłady o jedwabistej konsystencji na pewno przypadną Ci do gustu zaskakujące owocowe podkłady do twarzy, np. Bourjois Podkład do twarzy Healthy Mix, która zapewniają 16 godzinne krycie i rozświetlenie. W ich składzie znajdziesz ekstrakty z owoców: moreli, imbiru, jabłek i melonów, a także nuty kwiatowego i białego piżma. Dzięki owocowej formule kosmetyk chroni skórę przed działaniem wolnych rodników. Ponadto doskonale wyrównuje koloryt skóry i idealnie dopasowuje się do naturalnego koloru cery.
Znakomite krycie, które wytrzyma nawet 24 godziny zapewni z kolei podkład do twarzy z serii 123, np. Bourjois Podkład do twarzy 123 Perfect nr 051 Vanille Clair, które zbudowany został na bazie trzech korygujących pigmentów, które działając wspólnie, ukrywają zaczerwienienia, niwelują cienie pod oczami i dodają cerze blasku. Naturalne wykończenie makijażu i delikatne zmatowienie skóry w strefie T zapewni puder w kamieniu dostępny także w wielu odcieniach – Bourjois puder Healthy Mix nr 03. Pudry od Bourjois pomagają ukryć zmęczenie na twarzy i kontrolować wydzielanie sebum. Skóra odzyskuje świeży i promienny wygląd.
W naszej ofercie nie mogło zabraknąć ponadczasowych, cieszących się nieustannie wielką popularnością, różów do policzków w bogatej gamie kolorystycznej m.in.: Bourjois Róż do policzków Pastel Joues 41 Healthy Mix, Bourjois Róż do policzków Fraicheur de Rose, czy Bourjois Róż do policzków Pastel Joues 10 Chataigne Dore. Róże od Bourjois mieszczą się w małych okrągłych opakowaniach, które słyną ze swojej niewymuszonej elegancji. Jednocześnie są niezmiernie praktyczne, ponieważ w tych niewielkich opakowaniach zmieściło się również lustereczko i pędzelek do nakładania różu. Róż pięknie uwydatnia kości policzkowe, nadając im koloru naturalnego rumieńca. Można stosować go na mokro i na sucho nie tylko na policzki, ale również na powieki jako cienie do powiek, czy na usta jako pomadkę. Niejedną z nas zachwyci na pewno jego niepowtarzalny różany zapach, który jest kolejną z zalet tego kultowego kosmetyku.
Kosmetyki Bourjois to również rewelacyjne tusze do rzęs w pięknych opakowaniach, np. Bourjois Mascara Volume Glamour nr 06 Noir Ebene mascara do rzęs pogrubiająco-wydłużająca, Bourjois twist up the Volume Mascara nr 21 black pogrubiająco-wydłużająca, która intensywnie poczerni Twoje rzęsy, dzięki olejkowi z czarnej orchidei. Wyjątkowym uznaniem cieszy się tusz do rzęs Bourjois Mascara Volume Reveal Adjustable Volume mascara do rzęs wydłużająca i dodająca blasku, która została zamknięta w przepięknym opakowaniu z lusterkiem zapewniający aż 3-krotny zoom. Serca miłośniczek marki Bourjois podbiły również matowe pomadki do ust, m.in. Bourjois Rouge Velvet pomadka do ust matowa nr 08 Rubi's Cute, czy klasyczna Bourjois Rouge Velvet pomadka do ust matowa nr 01 Hey Nude. Pomadki mają wyjątkowo lekką konsystencję i intensywnie nasyconą pigmentację udoskonaloną olejkami nawilżającymi. Pomadki dają długotrwały matowy efekt i rewelacyjne krycie. Dominują kolory z całej palety barw – od ponadczasowych czerwieni, soczystych różów, chłodnych fioletów po naturalne odcienie nude.