Zapachy dla mężczyzn są odzwierciedleniem ich stylu życia. Aktywni, odważni, pełni energii i gotowi na podejmowanie nowych wyzwań, szukają perfum, które te cechy podkreślają. Naprzeciw temu wychodzi marka Carrera, która w swojej ofercie ma kultowe produkty - znane i cenione w szerokim gronie odbiorców. Dzięki ugruntowanej pozycji na rynku marka może poszczycić się niesłabnącą popularnością. Choć jej historia zaczyna się od zupełnie innej kategorii produktów, to z czasem to właśnie zapachy stały się najbardziej rozpoznawalną częścią oferty. Poznaj perfumy i kosmetyki dla mężczyzn w wyjątkowym wydaniu!
Carrera - historia marki
Wszystko zaczęło się w 1956 roku w Austrii, kiedy to Wilhelm Anger stworzył markę okularów przeciwsłonecznych. Były to produkty inspirowane wyścigami samochodowymi Carrera Panamericana na otwartych drogach Meksyku i początkowo obejmowały jedynie okulary sportowe. W 1964 roku Wilhelm Anger opatentował materiał o nazwie Optyl, będący utwardzanym termicznie tworzywem sztucznym, którego waga była o dwadzieścia procent mniejsza. To powodowało zmniejszeniu częstotliwości występowania reakcji alergicznych na materiały i lepsze dopasowanie produktów.
W roku 1974 firma zmieniła nazwę na Carrera International, a główną siedzibę założono w austriackim Traun. Nawiązała też współpracę z projektantem samochodów, Ferdinandem Alexandrem. Jej efektem było opracowanie kolekcji okularów przeciwsłonecznych Porsche Design. W latach osiemdziesiątych marka została sponsorem wydarzeń sportowych takich jak Puchar Ameryki, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1988 roku i wyścigi Formuły 1. W roku 1996 marka została wykupiona przez Safilo Group z siedzibą w Padwie we Włoszech. Tego samego roku otworzyła montownię w prowincji Henan w Chinach.
Safilo Group to włoska firma, która projektuje, produkuje i dystrybuuje oprawki, okulary przeciwsłoneczne, okulary sportowe, gogle narciarskie, kaski i wiele więcej. Została założona w 1934 roku w Pieve di Cadore we Włoszech. Należy do niej pięć marek własnych (są tą między innymi: Polaroid Eyewear, Safilo i Seventh Street) i ponad trzydzieści marek licencjonowanych. Firma patrzy na świat będąc świadomą wyzwań, z jakimi trzeba się mierzyć. Do jej celów należy wsłuchiwanie się w głos klientów i spełnianie ich oczekiwań względem dostarczanych produktów. Dlatego kluczowym jest zrównoważony rozwój i odpowiedzialne korzystanie z zasobów. Do tego celu niezbędne jest stosowanie innowacyjnych rozwiązań, które firma stale wdraża.
Wśród osób, które nosiły okulary tej marki Carrera znaleźli się Brad Pitt, Britney Spears, Gwen Stefani, Chris Hemsworth i Daniel Brühl. Okulary pojawiły się również w wielu produkcjach filmowych, takich jak Scarface, Spring Breakers i Cobra. Niezaprzeczalny sukces to efekt innowacyjnych rozwiązań i trwałości produktów tej marki.
Zapachy, których nie zapomnisz
Uzupełnieniem oferty marki są perfumy męskie. Zawierają połączenie świeżych, zielonych nut z lekkością kwiatów i orzeźwiającymi cytrusami. Znajdziesz w nich pomarańczę, ananas, czarną porzeczkę, z nut kwiatowych dominuje jaśmin, lawenda i róża, a bazą zapachu są bursztyn, wetiweria, drzewo sandałowe i piżmo. Składniki zostały połączone w różne kompozycje - tak, aby odpowiadały oczekiwaniom klientów. Perfumy przeznaczone są dla mężczyzn pewnych siebie, odważnych i eleganckich. Sprawdzają się zarówno na dzień, jak i na specjalne, wyjątkowe okazje.
Carrera - klasyka i elegancja
Produkty marki są doceniane na rynku ze względu na połączenie wysokiej jakości z eleganckim, klasycznym designem. Stworzone przez nią zapachy podkreślają osobowość mężczyzn, którzy odważnie idą przez życie, są bezkompromisowi i gotowi realizować swoje cele. Poznaj kultowe perfumy i kosmetyki dla mężczyzn - połącz skuteczność codziennej pielęgnacji z wyjątkowymi kompozycjami zapachowymi.