Celia to kultowa już marka, która znana jest kilku pokoleniom. Charakterystyczny znak graficzny – damy z kwiatem wpisanym w kształt kamei – odzwierciedla myśl przewodnią marki, aby nieść kobietom piękno w postaci kolorowych kosmetyków do makijażu.
Marka może poszczycić się wyjątkową i długoletnią historią, a fakt, że do dziś znakomicie radzi sobie na rynku beauty, jest dowodem na to, że formuły kosmetyków są ponadczasowe i nieustannie spełniają oczekiwania kobiet.
Celia – kosmetyki dla Ciebie
Celia to nazwa wywodząca się od łacińskiego imienia żeńskiego, które z kolei pochodzi się od rzymskiej nazwy rodowej Caelius. Sięgając jeszcze dalej w etymologię nazwy marki, dochodzimy do rzymskiego słowa caelum, które oznacza niebo.
Jest to jedna z najstarszych polskich marek, która powstała w 1959 roku. Narodziny Celii zaczęły się w spółce Inco-Veritas od stworzenia unikalnej wtedy na rynku formuły pomadki, która niemal natychmiast zawojowała półki sklepowe największych rodzimych sklepów i domów towarowych, takich jak: Społem, WPHW, czy kioski RUCH-u.
Jeden z twórców słynnych pomadek, Stanisław Trusiewicz, wspominał: Traktowano ten nasz wynalazek z przymrużeniem oka – firma odżegnywała się wówczas od kosmetyki – ale że inicjatywy nie tłumiono, więc wbrew wszystkiemu pomadka powstała i nadaliśmy jej imię Celia, nie przewidując jeszcze wówczas, jak sławna stanie się w przyszłości.
Celia – pomadkowy raj kolorów w szarych latach komuny
Celia, w 1971 roku wydała serię transparentnych pomadek w 11 kolorach, które zostały docenione przez władze, a marka otrzymała nagrodę. Niezapomniane wrażenie zrobiła kolekcja pomadek utlenianych, które pod wpływem kontaktu ze skórą ust zmieniały swoją barwę – żółta szminka stawała się różową, a niebieska – amarantową.
Utleniane pomadki zawładnęły sercem Polek – dzisiaj w portfolio firmy pomadki zmieniające kolor nadal stanowią ważną i docenianą przez kolejne pokolenia kobiet kategorię kosmetyków sygnowanych logo brandu.
Sukces na rynku rodzimym skusił pomysłodawców marki do ekspansji na inne rynki krajów bloku wschodniego. I ten krok okazał się sukcesem – kosmetyki pokochały Bułgarki, Rosjanki, a nawet Rumunki. Dochodziło też do kuriozalnych sytuacji, że musiano ograniczyć towar do jednej sztuki na osobę, ponieważ pomadki znikały ze sklepów w błyskawicznym tempie!
Lata 60. i 70. to szczyt popularności marki Celia. Twórcom zależało, aby wszystkie kobiety miały dostęp do odrobiny luksusu. Wierzyli, że każda kobieta ma w sobie piękno, a jego wydobycie to tylko kwestia doboru odpowiednich kosmetyków.
Z początkiem lat 90., kiedy na rynku pojawiły się słynne na zachodzie Europy marki kosmetyczne, które miały bardzo bogatą ofertę kosmetyków do makijażu, a ich marketing był dopieszczony w każdym calu, naszej polskiej Celii coraz trudniej było się przebić ze swoimi klasycznymi pomadkami.
Na szczęście ukochana przez tysiące Polek marka nadal cieszy i zachwyca swoimi ponadczasowymi produktami do makijażu i istnieje na rynku, dzięki mądrej decyzji zarządu spółki, aby w 2007 roku wejść ze swoją ofertą do jednego z największych na polskim rynku koncernów kosmetycznych – Dax Cosmetics. Producent zakupił również prawa do znaku towarowego Celia, a także 5 innych marek kosmetycznych od firmy Inco-Veritas.
Celia – polska marka z tradycją
Głównymi produktami, które cieszą się największą popularnością są pomadki do ust Celia. Pozwalają one wykonać atrakcyjny makijaż ust szybko i wygodnie, na tym jednak portfolio marki się nie kończy.
Oferta obejmuje także kategorię produktów do makijażu twarzy, np. puder sypki, który zdobył serca wielu kobiet w całej Polsce. Puder sypki Celia Woman to bez wątpienia jeden z tych produktów, które okazały się strzałem w dziesiątkę, jeżeli chodzi o upodobania odbiorców. Podobnie podkład o przyjemnej, delikatnej konsystencji i dobrym kryciu.
Wśród kultowych produktów należy wyróżnić również tusz do rzęs, który pozwala osiągnąć spektakularne efekty już za pierwszym pociągnięciem. Równomiernie pokrywa każdą rzęsę a odpowiednio wyprofilowana szczoteczka umożliwia precyzyjną aplikację produktu. Wypróbuj także intensywnie napigmentowane cienie do powiek w atrakcyjnych kolorach.
Warto wspomnieć również o tym, że marka dostarcza także kosmetyków do pielęgnacji, które działają wielotorowo. Jednym z nich jest serum Celia, którego efekty widać już po dwóch miesiącach regularnego stosowania. Serum z witaminą C to siła odmłodzenia, odżywienia i nawilżenia w wygodnej formie.
I u nas nie mogło zabraknąć kosmetyków tej rewelacyjnej marki. Wypróbuj rozchwytywane przez nasze mamy pomadki utleniające, które powróciły na salony polskich kobiet. Pomaluj swoje usta soczystym kolorem, a jednocześnie zadbaj o intensywne nawilżenie delikatnej skóry – zobacz jak działa pomadka z drogocennym olejkiem arganowym z luksusowej serii marki – Celia de Luxe.
Bądź dobra dla swojej skóry! Z serią kremów kolagenowych nie będzie to trudne. Celia wychodzi również naprzeciw światowym trendom w pielęgnacji skóry i niemal powszechnemu uwielbieniu dla metody oczyszczania skóry olejami, która wywodzi się kosmetologii azjatyckiej. Wypróbuj skuteczną pielęgnację i postaw na sprawdzone produkty do makijażu!