Charles Worthington to marka stworzona przez popularnego brytyjskiego fryzjera, Charles'a Worthington'a, który z wykształcenia jest architektem. 20 lat doświadczenia w branży sprawiło, że właśnie ten mężczyzna stał się jednym z najbardziej kreatywnych i wpływowych stylistów. Był wielokrotnie nagradzany statuetką "Brytyjski Fryzjer Roku". Obecnie firma posiada 5 salonów w Londynie i jeden w Nowym Jorku, które przyciągają m.in. gwiazdy i sławne osobistości. Tygodniowa z usług salonów korzysta około 2500 osób. Popularność i jakość usług doprowadziła do powstania aż linii 9 produktów to pielęgnacji i układania włosów. Te specjalistyczne kosmetyki sprzedawane są obecnie w wielu krajach na całym świecie. Chcesz, by Twoje włosy wyglądały jak stylizacje gwiazd prosto z czerwonego dywanu? Podpowiadamy dlaczego warto wybierać kosmetyki tej firmy.
Charles Worthington – pokochaj swoje włosy i urządź salon w domu
Misją firmy jest pomóc każdej kobiecie pokochać swoje włosy. Znalezienie odpowiedniego stylisty i kosmetyków do pielęgnacji włosów wymaga często czasy. Gdy jednak znajdziemy odpowiedni produkt, wszystko staje się łatwe. Właściciele firmy wiedzą wszystko, czego potrzeba, by pokochać swoje włosy. Uważają, że głowa to nie pole bitwy, by walczyć z włosami ani nie powinno się ciągle pozostawać w reżimie bezpiecznych kolorów. Życie jest za krótkie na nudne kolory. Charles Worthington to firma, która pomoże Ci pozbyć się kłopotów z fryzurą, dzięki swojej pasji do prawdziwych kobiecych włosów. Postaw na codzienny luksus, w gamie produktów oferowanych dla każdego rodzaju włosów.
Charles Worthington – stylowi przyjaciele od włosów
Dobre samopoczucie zapewnia nie tylko doskonała fryzura, ale także przyjaciele, z którymi można się dzielić dobrymi wrażeniami. W Charles Worthington znajduje się wielu stylistów gwiazd jak np. Ken O’Rourke, który wraz z przyjaciółmi Olivią Wilde, Kristen Stewart, Ritą Ora i Mirandą Kerr tworzyli niesamowite stylizacje. To właśnie Ken O’Rourke oferuje styl bez wysiłku dla niesamowitych kobiet, dzieli się również swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki wskazówką, sztuczkom i inspiracjom, kobiety na całym świecie będą mogły zadbać o swoje włosy w domowym zaciszu z takich produktów jak szampon i odżywka do włosów.
Ken O’Rourke to Brand Ambassador dzięki współpracy z Kate Moss, Claudią Schiffer stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych stylistów w branży. Tworzone bez wysiłku, wspaniałe, łatwe do noszenia włosy, zapewniają poufną wiedzą i sztuczki. Fryzury nadają się na czerwony dywan, aż po luźne spotkania. Dzięki samym produktów, z których korzysta się na co dzień, teraz każda kobieta może z po nie sięgnąć i wyglądać jak gwiazda filmowa we własnym domu.
Filozofia Charlesa Worthingtona
Filozofia Charlesa Worthingtowna opiera się na jakości i trosce o włosy, zapewniając najlepszą możliwą stylizację oraz najbardziej wyrafinowane zabiegi i ochronę włosów. Charles Worthington swoją filozofię zawsze opierał na jakości i pielęgnacji. Starał się zapewniać klientom najlepsze możliwe efekty stylizacji wraz z kompleksową pielęgnacją. Charles cały czas dążył do osiągnięcia tych samych wysokich standardów, niezależnie od tego, czy klient był celebrytą, „zwykłym klientem”, czy osobą, która używa kosmetyków CW tylko w domu. Oferowana gama produktów obejmuje bardzo wiele rodzajów i stylów włosów, dzięki czemu można lepiej zadbać o wszystkie potrzeby. Główny nacisk w oferowanych kosmetykach stawia się na naturalne składniki, które pomagają utrzymać włosy zdrowe, bez względu na to, jak bardzo są niesforne i jak się układają.
Charles Worthington – historia sukcesu
Charles Worthington swój pierwszy salon otworzył ponad 30 lat temu w Charlotte Place wraz ze swoim partnerem Allanem Petersem, siostrą Jane oraz jeszcze jednym stylistą. Z czasem CW London Salon stał się bardzo popularny, prestiżowy i renomowany wśród salonów fryzjerskich w Wielkiej Brytanii. Charles początkowo uczył się na architekta, a z czasem jednak opracował własne protfolio produktów sprzedawanych na całym świecie. Popularność i jakość wykonywanych przez niego usług fryzjerskich sprawiła, że to właśnie Charles miał możliwość stylizowania największych gwiazd na różnego rodzaju imprezy na czerwonym dywanie. Współpracował również z najlepszymi markami z branży mody i urody. Obecnie Charles Worthington jest uważany za guru światowego fryzjerstwa. Dzięki udanej karierze telewizyjnej i wydawanych książkach jest również jednym z najbardziej wpływowych i cenionych fryzjerów. Do wielu zdobytych tytułów zaliczamy m.in.:
Fellowship for British Hairdressing Lifetime Achievement Award (2015)
Nagrodzony MBE za usługi fryzjerskie (2006)
Fellowship Hairdresser of the Year (1998)
Fryzjer męski roku (1998)
Brytyjski fryzjer roku (1996 i 1998)
Londyński fryzjer roku (1993 i 1994)
Charles Worthington to także oficjalny stylista w konkursie BAFTA (British Academy Film and TV Awards) od siedmiu lat, a także stylista gwiazd na festiwalu filmowym w Cannes (2002), Golden Globes Awards (2001-2003) i Oscarów (2002-4).
Mówi się, że moda i uroda idą w parze. To wszystko pasuje do firmy CW, która może pochwalić się wieloma salonami z długoletnim dziedzictwem. Już od pierwszego partnerstwa pokazu mody z Betty Jackson w 1988 roku Charles i zespół kreatywny współpracowali z Erdemem, Roksandą Ilincic, Christopher Raeburn, Matthew Williamson, Peter Som, Anthony Symonds, Pringle, Julian Macdonald i J Maskrey na wybiegach w Londynie i nowojorskie tygodnie mody, a także stylizowanie jednych z najbardziej znanych modelek na świecie.