Coach to amerykańska marka założona w 1941 roku na Manhattanie. Od małej, rodzinnej firmy specjalizującej się w wyrobach kaletniczych, stała się rozpoznawalną na całym świecie marką, będącą kwintesencją kosmopolitycznego ducha Nowego Jorku, który przejawia się w miłości do stylu i najwyższej jakości akcesoriów skórzanych.
Założyciel firmy Miles Cahn zbudował swoją renomę na odniesieniach do najlepszych symboli amerykańskiej historii i tradycji. Źródłem inspiracji do powstania jego słynnych torebek była rękawica baseballowa, której skóra jest miękka i znakomicie współpracuje z dłonią. To materiał, który „żyje” i widać na nim wszelkie oznaki upływu czasu, zagniecenia, które sprawiają, że produkt staje się szlachetny i autentyczny.
Coach jest jedną z ulubionych marek gwiazd show-biznesu, a jej torebki uwielbia m.in. Jennifer Lopez. Są ucieleśnieniem luksusu i nowojorskiego stylu, który charakteryzuje się niewymuszoną elegancją, która przejawia się w stonowanych wzorach, wygodnych krojach z najwyższej próby tkanin. Doskonałym uzupełnieniem outfitu są skórzane akcesoria – torby, portfele, saszetki.
Marka dynamicznie się rozwija, a pod okiem dyrektora kreatywnego Stuarta Veversa od 2013 roku Coach dostała zastrzyk energii, który uosabia się w większej kreatywności i nowoczesnej formie, jednak nadal z odniesieniem do korzeni marki, która ukształtowała swoją klasę na skórzanych wyrobach premium.
Coach – perfumy damskie z nutą skóry
Powiew świeżości widać również w zaangażowaniu się marki Coach w nową gałąź biznesu, jaką są perfumy. Pierwsza kompozycja pojawiła się w 2007 roku i bardzo szybko zyskała uznanie wśród klientów. Nosi nazwę marki i wyróżnią się świeżością i lekkością. Królują w niej aromaty kwiatów pełne dziewczęcej, świetlistej energii. Soczysta mandarynka to akcent orzeźwienia wśród nut upojnego jaśminu, miodu, mimozy i fiołka. Cedrowa podstawa została dopełniona przez drzewo sandałowe, żywiczny bursztyn i wanilię.
Coach perfumy damskie Eau de Parfum to kompozycja, której powstanie nadzorował sam Stuart Vevers. Jej premiera miała miejsce w 2016 roku. Przypadła na 75. rocznicę powstania firmy i tym samym była uhonorowaniem jej dokonań. Twarzą perfum została aktorka Chloë Grace Moretz, która wystąpiła w kampanii reklamującej ten zapach. Jej osoba doskonale wpisuje się w wizerunek autentycznej, amerykańskiej dziewczyny, która zachwyca swoją naturalnością i poczuciem własnej wartości. Dążącą do realizacji swoich pragnień i celów. Pełną radości życia, przebojową i niebojącą się wyzwań.
Coach perfumy Eau de Parfum zostały stworzone przez dwie kobiety, które doskonale rozumieją przesłanie marki: Anne Flipo i Juliette Karagueuzoglou. Kompozycja została ujęta w przepiękny, ciężki flakon o zaokrąglonym kształcie. Złoty korek został przyozdobiony skórzaną zawieszką, która od zawsze kojarzy się ze stylem marki. Buteleczka perfum ma wygrawerowane logo marki, które przedstawia konia zaprzężonego do karocy.
Coach Eau de Parfum – precyzja w każdym calu
Wielkość kreacji polega na tym, że pomyślano tutaj o każdym, nawet najdrobniejszym szczególe. Godne uwagi jest również pudełko, które ma skórzaną fakturę. Subtelny róż nawiązuje do kobiecej strony marki.
Kompozycja zaskakuje udanym połączeniem tak różnych od siebie składników. Nuty głowy są gruszkowe, z dużym ładunkiem różowego pieprzu i liści maliny. Po chwili zapach rozwija się i ukazują się nuty serca, w których wyczujemy różę turecką, gardenię i cyklamen. Bazę dla tych perfum stanowią miękkie akordy zamszu, uzupełnione intensywnym i zwierzęcym piżmem, który ma ciepłe tony. Świeżości i pewnej egzotyki dodają nuty drzewa sandałowego, które pojawiają się na finiszu perfum.
Zapach kwiatowy, bardzo uniwersalny i ponadczasowy. To perfumy, które pachną dyskretnie i bardzo elegancko. Owoce nadają im świeżości i lekkości. Piżmo sprawia, że perfumy Coach zyskują niepowtarzalną głębię. Akordy skóry nawiązują do charakteru marki, której motywem przewodnim są małe dzieła sztuki rzemiosła kaletniczego. Uwagę zwraca również atomizer i przekręcany, złoty korek.
Perfumy damskie Coach podkreślają niezależność kobiety. Czarują i zapadają w pamięć. Czuć w nich żywioł Nowego Jorku, który porywa swoją fantazją i wieloznacznością.
Coach New York – zapachy, które pobudzają
Kolejną ciekawą propozycją są perfumy Coach Dreams. To najnowszy zapach tej amerykańskiej marki, z rodziny kwiatowo-owocowej. Nad jej stworzeniem pracowali Antoine Maisondieu, Nathalie Gracia-Cetto, Olivier Pescheux i Shyamala Maisondieu. Zapach pojawił się na rynku w 2020 roku.
Owocowe nuty przewodnie podbite są charakterystyczną wonią gruszki i przełamującą słodycz – gorzką pomarańczą. Serce zapachu jest nietypowe – pojawiają się tu nuty kwiatu kaktusa i gardenii. U podstawy zapachu rozbrzmiewają akordy orzeźwiających nut drzewnych podkręconych ambroksanem.
Flakon został zaprojektowany w bardzo klasycznym kształcie. Korek ozdabia skórzana otoczka, która symbolicznie nawiązuje do tradycji marki. Nie mogło tu jej zabraknąć. Zapach kojarzy się z latem – jest świeży i dobrze się go nosi.
Coach perfumy męskie – zapachy z wyobraźnią.
Marka nie zapomniała również o panach i posiada w swojej kolekcji również kompozycje męskie. Wśród nich wyróżnia się Platinum. To woda perfumowana, w której pierwsze skrzypce grają nuty orientalne i drzewne. Całość rozpoczyna się od woni charakternego czarnego pieprzu, który zapowiada rozgrzewającą kompozycję. Ostrość pieprzu przełamuje słodycz ananasa. Wytrawności perfumom dodaje na pewno jałowiec. Serce zapachu łączy w sobie wytrawne nuty geranium i szałwii. Drzewo kaszmirowe dodaje miękkości kompozycji i pozwala łagodnie przejść do głębi zapachu, którą budują niepowtarzalne akcenty skórzane. Doprawiono jej słodyczą i delikatnością wanilii i paczuli. Całość wieńczą wyczuwalne mocno nuty drzewa sandałowego, które bardzo dobrze współgra ze skórą.
W naszej drogerii znajdziesz zarówno perfumy damskie, jak i perfumy męskie Coach. Sprawdź, jak pachnie wielki świat. Dopełnij swoją stylizację i ciesz się jakością w bardzo dobrej cenie, którą oferujemy na perfumy tej marki.