Coscentra to marka, która zajmuje się handel, badaniami i rozwojem oraz sprzedaż różnych perfum w bardzo korzystnych cenach. Firma dysponuje własnymi projektantami, którzy opracowują różnego rodzaju produkty i receptury, aby sprostać wciąż zmieniającymi się wymaganiami rynku. Wiele zapachów jest importowanych z Francji i Włoch. Perfumy są obecnie sprzedawany i dostępne na wielu światowych rynkach. Można jest spotkać w Europie, Ameryce i na Bliskim Wschodzie. Obecnie marka posiada trzy prywatne marki jak Linn Young, Omerta oraz Real Time. Firma tworzy również serię kosmetyków na specjalne zamówienie klienta.
Historia Coscentra
Marka powstała w 2003 roku i dzięki produkcji i wypuszczeniu na rynek własnych marek jak Georges Mezotti, Linn Young, Omerta, Real Time i Streetlooks stała się popularna wśród miłośników perfum na całym świecie. 20 lat doświadczenia sprawia, że firma nie boi się stawiać na innowacyjne projekty oraz doskonałą jakość w korzystnej cenie. Obecnie asortyment obejmuje setki produktów. Perfumy Cosentra są dostępny w aż 45 krajach. Sukces marki opiera się na ekskluzywnych koncepcjach, oryginalnym koncepcie i bardzo korzystnej cenie.
Kosmetyki Coscentra – moc marek własnych
Obecnie w portfolio firmy można znaleźć serie kosmetyków jak: Linn Young, Omerta, RealTime, Street Looks, Coscentra, Georges Mezotti, Real Time Mini, Revarome, Linn Young Special Edition, Fortunate.
Wszystkie perfumy dostępne są w buteleczkach o pojemności 50, 75 i 100 ml. Szeroki asortyment obejmuje setki produktów, które charakteryzują się oryginalnymi buteleczkami w wielu kształtach i kolorach.
Coscentra City Trip – niesamowity miejski zapach
Co łączy markę Coscentra z miejskimi metropoliami? Seria City Trip już po pierwszym "psiknięciu" przenosi nas do największych miast i dzięki skomponowaniu aromatów stara sie odzwierciedlić klimat każdego z nich. W serii możemy wyruszyć w podróż do:
Amsterdamu – woda toaletowa charakteryzująca się orientalno-kwiatowymi nutami zapachowymi. Perfumy idealne dla pewnych siebie, intrygujących kobiet. Nuty głowy (bergamotka, cytryna, mirabelka, pomarańcza), nuty serca (frezja, mandarynka), nuta bazy (paczula, wanilia, drzewo sandałowe).
Barcelony – kwiatowo-owocowa woda toaletowa, będąca definicja pasji wielu kobiet. Nuta głowy (czarna porzeczka, grejpfrut, gruszka, różowy pieprz), nuta serca (ananas, heliotrop, jaśmin, róża), nuta bazy (cedr, paczula, wanilia, bursztyn).
Londynu – kwiatowo-orientalna kompozycja dla delikatnych i eleganckich kobiet. Nuta głowy (imbir, bergamotka), nuta serca (róża bułgarska, magnolia, osmantus), nuta bazy (wanilia, paczula, piżmo).
Nowego Jorku – intensywna, kwiatowo-owocowa mieszanka, która oddaje romantyczny klimat Nowego Jorku. Nuta głowy (cytryna, bergamotka, mandarynka), nuta serca (róża, brzoskwinia, frezja, jaśmin), nuta bazy (mech dębowy, bursztyn, paczula, białe piżmo).