Marka gadżetów erotycznych to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą urozmaicić swoje życie seksualne i chętnie przekraczają granice. Łączy wysoką jakość produktów z podążaniem za wyobraźnią, a historia jej powstania mogłaby być inspiracją do produkcji filmu.
Dame - historia marki
Za powstanie marki odpowiedzialna są dwie osoby: Alex Fine i Janet Liebermann. Dame powstała w 2014, jako odpowiedź na potrzeby seksualne człowieka. Alex Fine od zawsze interesowała się seksualnością i mimo pracy w innych branżach, wciąż szukała swojego miejsca. W końcu odważyła się na duży krok i rozpoczęcie działalności w branży erotycznej. Z kolei Janet Liebermann chciała, aby tabu związane z gadżetami erotycznymi zostało przełamane.
Alex i Janet poznały się przypadkiem, jednak dość szybko nawiązała się między nimi nić porozumienia. Początkowo założenie start-upu zajmującego się produkcją gadżetów erotycznych sprawiało pewne trudności. Wciąż pojawiały się opory ze strony potencjalnych inwestorów, którzy nie do końca wierzyli w sukces przedsięwzięcia. Z czasem jednak entuzjazm rósł i udało się powołać do życia markę Dame.
Aby stworzyć produkt kobiety nie skorzystały jednak z pomocy inwestorów. Strzałem w dziesiątkę okazał się crowdfunding, który dotyczył ich pierwszego produktu o nazwie Eva. Sam produkt był innowacyjny i szybko przykuł uwagę, co udało się przekuć w realną możliwość pracy w branży erotycznej.
Zarówno Alex, jak i Janet ogromną wagę przykładały do każdego szczegółu produktu. Pierwsza z nich miała wpływ na ogólną jego ideę, druga odpowiadała za sam mechanizm i wygląd, pracując na drukarce 3D. Kolor gadżetu został wybrany przez osoby, które brały udział w crowdfundingu.
Na tym jednak historia się nie kończy, ponieważ dla założycielek marki Dame bardzo ważna jest informacja zwrotna od użytkowniczek gadżetu. To pozwoliło uzyskać opinie i brać je pod uwagę przy udoskonaleniu produktu i tworzeniu nowych.
W 2017 roku powstał kolejny produkt - Fin i ponownie skorzystały ze zbiórki. W zaledwie 30 dni udało im się uzbierać 400 tysięcy dolarów. rok później Alexandra Fine trafiła na listę Forbes under 30 - 30 obiecujących przedsiębiorców w wieku poniżej 30 lat.
Dame - sukces w trudnym świecie
Marka gadżetów Dame ma obecnie w swoim portfolio wiele rodzajów produktów. Dzięki odwadze i determinacji mogły one pojawić się w ofercie wielu sklepów. Udało się pokonać początkowe trudności i zdobyć uznanie na rynku, dotychczas zdominowanym przez kultowe i znane marki.
Oferta obejmuje produkty, które są stale udoskonalane. Kluczową rolę odgrywają tu napływające do marki opinie. To sprawia, że powoli znika tabu związane z życiem seksualnym i płynącą z niego przyjemnością. Twórczynie marki doskonale zdawały sobie sprawę, że największą przeszkodą na drodze do ich sukcesu może być uczucie wstydu. Między innymi dlatego powstał szereg artykułów na stronie marki dotyczących sfery seksualnej. Informacje tam podawane pomagają identyfikować własne potrzeby i znajdować rozwiązania - bez wstydu i skrępowania.