Dermacol zajmuje się produkcją i dystrybucją kobiecych kosmetyków pielęgnacyjnych oraz kolorowych. Początkowo produkty powstawały na potrzeby przemysłu filmowego, jednak z czasem charakteryzatorzy filmowi rozpoczęli współpracę ze specjalistami dermatologii, by móc zaoferować profesjonalne kosmetyki szerszemu gronu odbiorców.
Obecnie czeska marka obecna jest w ponad 70 krajach całego świata, a oferta została również rozbudowana o kosmetyki dla mężczyzn. Produkty Dermacol utożsamiane są z wysoką jakością, trwałością i niezawodnością. Od lat 90. – jako samoistna marka – robi prawdziwą furorę nie tylko na rodzimym rynku, ale i poza jego granicami. Dzięki ciągłym badaniom i innowacyjności, oferuje kosmetyki, które odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.
Dermacol – historia czeskiej marki kosmetycznej
Dermacol jest marką o niezwykle interesującej historii. Jak już zostało wspomniane, początkowo były to kosmetyki wykorzystywane wyłącznie w studiach filmowych – zarezerwowane dla gwiazd ekranu, jednak po nawiązaniu współpracy ze specjalistami dermatologii z Instytutu Kosmetyki Medycznej w Pradze, stworzono pierwszy kosmetyk, który zdobył uznanie poza branżą filmową.
Podkład Dermacol Make-Up Cover rozpoczął nie tylko nowy etap w historii marki, ale jednocześnie był jednym z pierwszych podkładów kryjących. W ekspresowym tempie zasłynął więc w świecie i stał się obiektem pożądania wielu kobiet. Co ważne, w latach 60. po czeski podkład sięgały również gwiazdy Hollywood. Podkład kryjący powstał z chęci zaproponowania kobietom profesjonalnego kosmetyku, który w szybki sposób pozwoli zamaskować wszelkie niedoskonałości, a tym samym poprawić ich samoocenę oraz samopoczucie.
Lata 90. przyniosły kolejną istotną zmianę. Wtedy to marka Dermacol oddzieliła się od studiów filmowych i zaczęła pisać własną, niezależną historię. Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy pozwoliły jej zdobyć niekwestionowaną pozycję lidera na rodzimym rynku, ale też podbijać kolejne kraje świata. Profesjonalne podejście do kobiecej pielęgnacji oraz do makijażu podbiło serca kobiet, które zyskały dostęp do specjalistycznych kosmetyków.
Dermacol, jako czeska marka, jest obecna na rynku od ponad pół wieku. Powstała ponad 50 lat temu – w 1966 roku – w studiu filmowym Barrandov. Niemal od samego początku historię marki pisała kosmetyczka Olga Knoblochova. To właśnie ona podjęła pierwsze próby zaoferowania kosmetyków, w tym podkładu Make-Up Cover, zwykłym kobietom – amatorkom makijażu, co wspomina na przykładzie młodej kobiety spotkanej na jednym z kongresów: „Na kongresie dermatologicznym w Tartach Wysokich (Słowacja) pokazałam, jak pokryć duże znamię na twarzy 20-letniej studentki medycyny. Po raz pierwszy w życiu zobaczyła się w lustrze bez swojej niedoskonałości, była tak wzruszona, że wybuchła płaczem”.
Tym samym od 1967 roku podkład stał się jednym z najbardziej popularnych podkładów kryjących na świecie. Z kolei w 1968 roku licencja na jego wykorzystywanie została sprzedana wytwórniom filmowym w Hollywood. Dwa lata później, tj. w 1970 roku, wypuszczono na rynek kremy Lady Cream oraz Princess Cream, które są niezwykle popularne do dnia dzisiejszego.
W 1991 roku Dermacol stał się niezależnym przedsiębiorstwem i choć od tego czasu nie był już bezpośrednio związany ze studiem Barrandov, to i tak przez kolejne lata kosmetyki były produkowane w studiach filmowych. W 2002 roku rozpoczął się zupełnie nowy czas dla przedsiębiorstwa. Marka Dermacol stała się własnością Vladimira Komara, stając się rodzinną czeską firmą.
W 2006 roku roku produkcję przeniesiono do zakładu w Brnie, gdzie do dziś powstają tradycyjne i nowatorskie kosmetyki marki. Z czasem przyszła również pora, by otworzyć pierwsze ekskluzywne sklepy pod szyldem Dermacol. Pierwszy salon kosmetyczny powstał w 2014 roku w Pradze. Oferował produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz kosmetyki kolorowe, takie jak pomadki, podkłady, lakiery do paznokci czy cienie do powiek.
W 2016 roku Dermacol obchodził 50. rocznicę swojego istnienia. Ten rok to również udany debiut na rynku amerykańskim. Obecnie czeska marka jest znana na całym świecie, a do grona najsilniejszych rynków eksportowych zaliczyć należy między innymi Polskę, Chiny, Stany Zjednoczone, Paragwaj, Arabię Saudyjską czy Kazachstan.
Dermacol – filozofia przedsiębiorstwa kosmetycznego
Dermacol od początku pracował na miano profesjonalnej marki, dostarczając klientom kosmetyki najwyższej jakości. Nie dziwi więc, że w swoim rodzimym kraju, ale i poza jego granicami, jest synonimem perfekcyjnego makijażu oraz kompleksowej pielęgnacji. Obecnie z pewnością jest jednym z najsilniejszych czeskich przedsiębiorstw kosmetycznych.
Filozofia przedsiębiorstwa zasadza się na wysokich standardach dotyczących każdego etapu produkcji. Należą do nich chociażby surowe wymagania jakościowe, gdyż Dermacol jest certyfikowanym producentem kosmetycznym, w związku z czym podlega restrykcyjnym normom. Ważną częścią działalności są badania kliniczne i testowanie skuteczności produktów. Wszystko odbywa się pod okiem specjalistów z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego w Pradze i jest zgodne prawnymi regulacjami Unii Europejskiej.
Dermacol oferuje produkty hipoalergiczne – zdobycie takiego certyfikatu jest związane jest z wypełnieniem wielu restrykcyjnych wyznaczników. Kosmetyki hipoalergiczne mają być bezpieczne dla skóry wymagającej i zmniejszać ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Ponadto, produkty nie są testowane na zwierzętach (zostało to zakazane w UE w 2004 roku).
W filozofii przedsiębiorstwa niezwykle ważne są również składniki używane do produkcji kosmetyków. Dermacol stawia na innowacyjne substancje aktywne, które odpowiadają również najnowszych kosmetycznym trendom. Składniki pozyskiwane są między innymi bluszczu, buraka pastewnego, wodorostów, kasztanowców czy też chabrów.
Obecnie produkty Dermacol dostępne są w ponad 70 krajach świata, marka posiada 11 markowych sklepów i blisko 1400 punktów sprzedaży. Twarzami-ambasadorami marki są Iva Kubelkova – prezenterka telewizyjna i modelka, Karolina Malisova – czeka Miss Świata, Judit Bardos – aktorka, Kristina Pelakova – piosenkarka, a także aktor i piosenkarz David Gransky.
Dermacol – odkryj świat profesjonalistów
Dermacol sukcesywnie podbija kolejne rynki i kraje, stale poszerzając swoją ofertę. Dynamiczny rozwój to zasługa innowacyjnych badań, dzięki którym można szybko zareagować na zmieniające się gusta i potrzeby klientów.
Czeska marka może od samego początku utożsamiana jest z profesjonalizmem. Jej kosmetyki uważane są za skuteczne, trwałe i wydajne. Sięgają po nie kobiety z całego świata – niezależnie od wieku, kondycji skóry czy włosów. W ostatnich latach Dermacol stworzył również linię kosmetyków męskich Men Agent, w której odnajdziemy dezodoranty oraz antyperspiranty, żele pod prysznic, a także kosmetyki do pielęgnacji skóry, m. in. balsamy, kremy, żele.
Jeśli chodzi o kobiety, Dermacol ma zdecydowanie bogatszą ofertę. Najchętniej wybieranymi kosmetykami marki są kosmetyki kolorowe – do makijażu. Doceniane są również profesjonalne akcesoria makijażowe, m. in. pędzle i gąbeczki. Czeska marka oferuje również kosmetyki do pielęgnacji skóry twarzy i całego ciała, do włosów, perfumy oraz produkty zapewniające ochronę przeciwsłoneczną.
Jeśli poszukujesz profesjonalnych kosmetyków do makijażu oraz do pielęgnacji skóry, koniecznie wypróbuj produkty marki Dermacol. W naszej drogerii online bez problemu znajdziesz to, czego szukasz – do tego w niezwykle atrakcyjnych cenach. Tym, co wyróżnia nasz sklep internetowy jest błyskawiczna wysyłka (nawet do 24 godzin), różne warianty dostawy, przejrzysty proces realizacji zamówienia, a także intuicyjna platforma zakupowa. Przekonaj się, że zakupy online są niezwykle przyjemne i całkowicie bezpieczne!