Dove za główny cel postawiła sobie uświadamianie kobiet, a także utwierdzanie ich w przekonaniu, że każde ciało może być piękne, również takie z niedoskonałościami, bo to dzięki nim każda z nas jest inna, ale równie wyjątkowa.
Dobre samopoczucie i wysoka samoocena nierozerwalnie wiążą się z akceptacją własnego ciała. Piękna, gładka i nawilżona skóra jest nie tylko przyjemna w dotyku, ale sprawia, że czujemy się ze sobą dobrze. Próba uświadomienia tego kobietom jest jednym z najważniejszych przesłań brandu.
Dove: jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek
Dove i logo z gołąbkiem, bez wątpienia są znane przez przedstawicieli kilku pokoleń. Obecnie uznawana jest za brand kultowy, który od dziesięcioleci cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, a produkty wciąż należą do najchętniej wybieranych kosmetyków.
Amerykańska marka założona w 1957 roku, należąca do koncernu Unilever, zdobyła uznanie na rynku dzięki niezwykłej recepturze bazującej na łagodnych środkach myjących i dodatkiem kremu o działaniu nawilżającym.
To nietypowe połączenie świetnie sprawdziło się do kompleksowego pielęgnowania skóry. Legendarna kostka myjąca z dodatkiem kremu szybko zdobyła popularność i trafiła na większość półek sklepowych, aby następnie zagościć na stałe w domach wielu rodzin. Dzięki zawartości składników odżywczych skóra po kąpieli jest znacznie bardziej miękka, czysta i przyjemna w dotyku.
Nic więc dziwnego, że każdy chciał wypróbować nowego specyfiku, który sprawiał, że skóra nabierała aksamitnej gładkości. Markę Dove docenili również dermatolodzy – jest to firma nr 1 w USA, Kanadzie czy Francji. Od czasu założenia firmy minęło kilkadziesiąt lat, jednak Dove stale utrzymuje się na listach najchętniej wybieranych kosmetyków do pielęgnacji.
Jak marka Dove zrewolucjonizowała myślenie kobiet?
Dove sukces zawdzięczać może także świetnym kampaniom reklamowym trafiającym do wielu pokoleń. Dla Dove to kobiety i ich zadowolenie stanowią najwyższą wartość, dlatego też na stronie głównej marki bądź w reklamach telewizyjnych tak często spotykamy właśnie tematykę kobiecą. Jedną z głośniejszych kampanii była ostatnio #MojePięknoMojaHistoria, w której Dove wyraziło sprzeciw wyidealizowanemu wizerunkowi kobiet i ich ciał.
W dobie Internetu czy w czasopismach modowych często widzimy nierzeczywisty i nieprawdziwy obraz kobiet: modelki czy gwiazdy Hollywoodu są poddawane retuszowi, aby ukryć wszystkie niedoskonałości. Marka Dove poszła więc w inną stronę: pokazała, że każda kobieta niezależnie od rozmiaru i wyglądu może być i czuć się piękną.
Podstawą satysfakcjonującego wyglądu jest samopoczucie, które wynika z pewności siebie i akceptacji własnego ciała. A podstawą do pięknego ciała jest odpowiednia pielęgnacja, na którą właściciele brandu stawiają szczególny nacisk.
Marka angażuje się również w inne programy społeczno-edukacyjne, jak np. Dove Self-Esteem, którego celem było zwiększanie pozytywnej samooceny wśród najmłodszych. Projekt objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka dotarł do ponad 20 milionów osób w 139 krajach. W programie Dove urozmaiciło swoją ofertę o dodatkowe materiały edukacyjne pomagające kreować pozytywne postawy społeczne wśród młodych ludzi.
Filozofia brandu opiera się na haśle „Piękno jest obecne w każdym wieku”, dlatego też kosmetyki Dove znakomicie pielęgnują każdy rodzaj skóry i pozwalają odkryć naturalną urodę, która jest źródłem pewności siebie.
Dove – kosmetyki, które warto poznać
W drogerii internetowej dostępny jest bogaty wybór kosmetyków Dove. Są to między innymi: balsamy do ciała, żele pod prysznic, mydła w płynie, płyny do higieny intymnej, mydła w kostce o działaniu nawilżającym, szampony do włosów zniszczonych, antyperspiranty dla kobiet, ale też balsamy brązujące, olejki pod prysznic czy uniwersalne kremy do rąk i nóg.
Marka wyróżnia się też przyjemnym dla oka designem. Głównym elementem każdego opakowania jest subtelne logo Dove oraz sygnet ze złotym gołąbkiem, który na stałe wpisał się do historii. Na minimalistycznych opakowaniach znajdziemy tylko niezbędne elementy, takie jak nazwę kosmetyku, dane o składnikach i delikatne grafiki idealnie komponujące się z logotypem. Kosmetyki przyjemnym wyglądem mają również przepiękny, delikatny i nienachalny zapach, który otula całe ciało.
Co ważne, marka nie przeprowadza testów kosmetyków na zwierzętach – od ponad 30 lat działalności wykorzystuje alternatywne sposoby sprawdzające bezpieczeństwo poszczególnych składników i całościowych produktów. Polityka przedsiębiorstwa zakazuje również przeprowadzania jakichkolwiek testów na kosmetykach na całym świecie. Na opakowaniach kosmetyków Dove pojawia się logo PETA cruelty-free, które jest poświadczeniem wolności od okrucieństwa.
Jest to marka, dla której równie ważne, jak skuteczne kosmetyki, jest przesłanie. Dlatego też w kampaniach reklamowych brandu zawsze biorą udział prawdziwe kobiety – nigdy modelki. Kobiety w różnym wieku, o różnym pochodzeniu etnicznym, różnego rozmiaru. Ich wygląd nie jest w jakikolwiek sposób retuszowany. A wszystko po to, by pomóc dziewczętom pokochać swoje ciało, wspomóc samoocenę.
Jeśli poszukujesz kosmetyków, które w znakomity sposób zadbają o Twoją skórę, wypróbuj produkty marki Dove, które przywrócą jej piękny i zdrowy wygląd, a tym samym dodadzą Ci pewności siebie. W naszej drogerii online odnajdziesz bardzo duży wybór kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz włosów.