Dlaczego perfumy Dunhill są tak wyjątkowe? Marka może pochwalić się bardzo bogatą historią. Papierosy, zapalniczki, a następnie perfumy to swego rodzaju męskie kosmetyki. Wszystkie produkty tworzone są z myślą o mężczyznach, którzy każdego dnia muszą być gotowi do działania. Podaruj swojemu mężczyźnie perfumy tej marki i podkreśl jego pewność siebie i spraw, by czuł się wyjątkowo i świeżo przez cały dzień.
Dunhill – historia od końskich siodeł po perfumy
Założycielem firmy w 1893 roku był Alfred Dunhill, który początkowo zajmował się produkcją końskich siodeł. Mężczyzna urodził się 30 września 1872 roku. Był drugim synem z pięciorga dzieci Henry'ego oraz Jane. Ojciec zajmował się produkcją uprzęży dla koni. W 1893 roku odziedziczył biznes ojca i zajął się produkcją akcesoriów do samochodów. Rozpoczął od produkcji klaksonów i lamp. Produkował też okulary ochronne, płaszcze, lornetki, zapalniczki, karty do gry oraz obrazy i zegarki. Alfred uważany jest za wynalazcę zapalniczek. Obecnie wiele buteleczek perfum tej marki swoim kształtem nawiązuje do zapalniczek. Firma swoją popularność zyskała za swój angielski szyk oraz harmonijne połączenie miejskiego i nowoczesnego stylu.
Ciekawostką jest to, że firma jako pierwsza opracowała zapalniczkę, którą można obsługiwać jedną ręką. Zapalniczka butan Rollagas pojawiła się na rynku w latach 50-tych XX wieku. Specjalna wersja zapalniczki została zaprojektowana dla Jamesa Bonda w filmie "Dr. No.". Marka rozpoczęła także produkcję własnych papierosów w 1963 roku. Całe doświadczenie handlowe ma od początku do końca oferować mężczyznom dobra luksusowe. Dostępne są także sklepy detaliczne, które sprzedają m.in odzież, luksusowe akcesoria, wina oraz oferują nawet wizytę u fryzjera.
Perfumy Dunhill – dla pewnych siebie mężczyzn
Jak to się stało, że marka wprowadziła perfumy dla mężczyzn? Za to odpowiada Mary, córka Alfreda, która chciała nadać marce miejskiego, nowoczesnego charakteru. Historia pokazuje, że decyzja była słuszna. Fenomen perfum polega głównie na orzeźwiających składnikach: pomarańczy, ananasie, mandarynce, bergamotce, frezji, kardamonie, pokrzywie i paczuli. To własnie te składniki dominują w większości kompozycji zapachowych i każdego dnia dodają mężczyznom "power" do działania.
Marka Dunhill przez cały czas stara się zachować swój charakter i chce zwracać uwagę kobiet. Te wyjątkowe perfumy skierowane są do pewnych siebie mężczyzn, którzy w nawet najbardziej niespodziewanym momencie muszą stanąć na wysokości zadania. Panowie cenią perfumy m.in za nowoczesny design falkonów, które są srebrne, ciężkie i odwzorowują męską siłę i wytrzymałość. W szerokiej ofercie dostępne są wody toaletowe, wody perfumowane, perfumy w sprayu i żele pod prysznic. Perfumy pokochają panowie, którzy cenią sobie naturalny zapach perfum, który cały czas pozostaje bardzo wyraźny. Wiele zapachów opiera się na połączenia drzewnych i kwiatowych esencji, co dodaje im lekko słodkiego charakteru. Jednym z najpopularniejszych zapachów jest woda perfumowana dla mężczyzn Icon. Została ona zaprojektowana dla wszystkich dżentelmenów, którzy całe dnie są w drodze. Zapach łączy wrażenia z nowych podróży i przenoszą do najbardziej egzotycznych miejsc. Perfumy charakteryzują się aromatycznym, drzewnym zapachem. Jest to połączenie bergamotki z gorzko-słodkim olejkiem neroli, który pojawia się na początku. Lawenda z pikantnym czarnym pieprzem i korzennym kardamonem przenosi nas w dalekie podróże. Na końcu natomiast pojawia się silny aromat drzewa arganowego.
Firma postanowiła zrewitalizować swój brand w 2005 roku i wprowadziła luksusowe produkty dla nowej generacji klientów. Postanowiono zwiększyć znaczenie odzieży męskiej i właśnie w tym celu powołano dyrektora kreatywnego – Kim Jones. Perfumy Dunhill skierowane są dla męskiego konsumenta luksusowego. Pierwszy męski zapach powstał w 1934 roku – Dunhill for Men. Obecnie oferowane są aż 24 rodzaje perfum. Jedynym damskim zapachem jest kobiecy – Desire.
Perfumy gwarantują satysfakcję wśród panów. Zakup kosmetyków tej marki to doskonały pomysł na prezent dla męża lub chłopaka, który ceni sobie indywidualny charakter perfum.