Ecooking to marka dedykowana osobom, których skóra przeszła poważny kryzys. Chodzi tu nie tylko o blizny, ale także obniżenie jędrności, miękkości oraz zauważenie, że skóra stała się szara i zmęczona. Wszystkie kosmetyki marki to luksus, który stawia bezkompromisowy nacisk na wysoką jakość i wydajność. Sprawdź jakie kosmetyki warto wybrać.
Historia Ecooking
Marka została założona przez Tinę Sogaard. By dokładnie poznać jak powstała firma należy zacytować słowa założycielki: "Każdy, kto doświadczył osobistego kryzysu, wie, że pozostawia on blizny. To właśnie mi się przydarzyło. Dosłownie i w przenośni. Kryzys dotknął skórę mojej twarzy. Nagle moja skóra stała się bardziej "zmęczona" i "szara" niż kiedykolwiek wcześniej. Ponieważ w krótkim czasie bardzo schudła, moja skóra całkowicie się zapadła".
Mówiąc o powstaniu marki warto zwrócić uwagę na to, że wszystko zaczęło się przy kuchennym stole. Założycielka marki posiada wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej i znała wiele składników, które mogą wpływać na poprawę skóry. Któregoś dnia kobieta postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i przyniosła do domu wiele surowców, z których zaczęła mieszać kremy, serum i olejki na kuchennym stole. Tak stworzone kosmetyki zadziałały. Po kilku dniach zaobserwowane na skórze widoczne efekty. Namacalne rezultaty doprowadziły do tego, że kobieta zaczęła rozdawać swoje "domowe kosmetyki" wśród rodziny i przyjaciół. Pierwsza produkcja składała się z siedmiu produktów na własny użytek. Z czasem rodzina i przyjaciele prosili Tinę o stworzenie produktów, które będą konkretną odpowiedzią na ich problemy skórne. Każdy kosmetyk został stworzony o indywidualnych wymaganiach. Z czasem popularność preparatów rozniosła się po całej okolicy. Tak właśnie powstał Ecooking – duńska seria produktów do pielęgnacji skóry, która skład opiera na organicznych i naturalnych składnikach o dużej skuteczności. Oparcie receptur na uczciwości i przejrzystości sprawia, że każda etykieta preparatu przedstawię dokładnie to, co można znaleźć w środku. By jeszcze bardziej uprościć nazwy kosmetyków. Wszystkie produkty posiadają nazwy, które dokładnie opisują to, czym one są. Oznacza to, że "krem na noc", rzeczywiście jest kremem na noc i niczym więcej.
Filozofia Ecooking
Pierwsze kosmetyki marki zostały wprowadzone na rynek w 2005 roku i stanowią swego rodzaju codzienny luksus dla skóry. Serie produktów mają za zadanie rozwiązać niektóre problemy skórne. Podejście do tworzenia kosmetyków polega na rozwiązywaniu krok po kroku problemów ze skórą. Dzięki temu opracowane receptury zaspokajają potrzeby. Oferta jest bardzo szeroka i sprawia, że każda osoba może znaleźć sprawdzone rozwiązania w pielęgnacji skóry.
Marka tworzy kosmetyki, które pasują do każdego – bez względu na rodzaj skóry, płeć i wiek. Specjalnie opracowane receptury redukują drobne zmarszczki, trądzik i zaczerwienienia. Filozofia firmy mówi o tym, że każdy zasługuje na drobre samopoczucie, jakie zapewnia zdrowa i odżywiona skóra.
Ecooking stawia na proste nazwy
To co wyróżnia markę na tle konkurencji to bardzo proste nazwy. Nazwy kosmetyków są proste, bez długich i niezrozumiałych wstawek. Krem na dzień, jest po prostu kremem do stosowania na dzień. Wszystkie etykiety pokazują to co, rzeczywiście zawierają produkty. Oznacza to, że każdy preparat jest łatwy użyciu, bezpieczny i wydajny. Rozwiązuje konkretne problemy, bez zbędnych opisów cudownych działań.
W produkcji wykorzystuje się zawsze najlepsze składniki, gdzie każdy z nich jest dobierany w zależności od pożądanego efektu. Marka wierzy w to, że każdy rodzaj skóry może sobie pozwolić na luksusową pielęgnację w bardzo korzystnej cenie. Preparaty dbają nie tylko o skórę, ale też środowisko. Opakowania można poddać recyklingowi. Wypełnienie wykonane jest z kukurydzy, dzięki czemu wystarczy odrobina wody, by zredukować odpady.