. .
1. W jaki sposób mogę zamówić produkty w sklepie horex.pl?
Zamówienia można składać:
•
poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.horex.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
• za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@horex.pl, •
telefonicznie pod numerem telefonu: 570 750 751.
. .
2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Sklep horex.pl oferuje trzy metody płatności on-line:
• przelew elektroniczny •
karta kredytowa, • przelew bankowy,
Przelewy internetowe na www.horex.pl obsługuje operator płatności rozliczeniowych firma PayU S.A.
Zamówienie można opłacić dokonując przelewu na konto firmowe:
Horex.pl S.A.
ul. Dąbrowskiego 69 65-021 Zielona Góra
Należy zwrócić uwagę, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko.
. .
3. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
.
4. Kiedy moje zamówienie zaczynie być realizowane?
Realizacja systemowa zamówienia następuje dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym horex.pl
.
.
5. Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?
Tak, w sklepie horex.pl istnieje możliwość składania zamówień za pobraniem. Wybierając takąformę płatności, za zakupy zapłacisz przy odbiorze. Warto mieć odliczoną kwotę dla kuriera. Usługa „za pobraniem” realizowana jest przez operatora logistycznego DPD.
. .
6. Czy muszę założyć konto w sklepie, aby zrobić zakupy?
W sklepie horex.pl można dokonywać zakupów również bez rejestracji na naszej platformie zakupowej. Przy składaniu zamówienia masz do wyboru:
•
szybkie zakupy bez rejestracji,
• zakupy po zalogowaniu się do swojego konta,
• założenie konta przy okazji składania zamówienia.
Klienci, którzy maja konto w sklepie horex.pl jak i klienci niezalogowani otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia wraz z numerem listu przewozowego, dzięki czemu mogą samodzielnie monitorować status przesyłki.
Założenie konta w sklepie horex.pl pozwala mieć dostęp do historii swoich zamówień, mogą Państwo wystawiać recenzje na temat produktów, które Państwo zakupili. Dostępna jest także zakładka, gdzie widać listę Twoich ulubionych produktów w sklepie horex.pl.
.
.
7. Mam już konto w sklepie horex.pl, ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc. .
.
8. Co zrobić gdy nie otrzymałam/em wszystkich zamawianych produktów?
Twoje zamówienie być może zostało wysłane z dwóch naszych magazynów, dlatego otrzymasz dwie paczki. Dla Twojej wygody w pierwszym e-mailu wyślemy Ci numer nadania pierwszej paczki, a w drugim e-mailu numer nadania drugiej paczki, abyś mógł samodzielnie monitorować swoje przesyłki. Gdyby jednak tak się nie stało, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Biurem Obsługi Klienta celem wyjaśnienia sprawy.
.
.
9. Czy mogę dodać produkt do listy przyszłych zakupów?
Tak, w sklepie horex.pl jest dostępna funkcjonalność o nazwie „Lista życzeń”, która w wygodny sposób pozwoli Ci zapamiętać produkty bez konieczności wkładania ich do koszyka. Na karcie każdego produktu masz do dyspozycji przycisk „Dodaj do listy życzeń”. Jeśli zdecydujesz się na zakup artykułów z listy życzeń w prostu sposób możesz je bezpośrednio włożyć do koszyka. Lista życzeń jest zawsze dostępna w pasku menu po zalogowaniu się do swojego konta.
.
.
10. Jak jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?
Na termin dostawy Państwa produktu składa się czas kompletowania zamówienia, a także czas dostawy przesyłki przez przewoźnika. Dostawa następuje w ciągu 1-3 dni roboczych z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
.
.
11. Kiedy kurier dostarczy do mnie przesyłkę?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00-18.00. Wszystko zależyod miejsca dostawy, warunków atmosferycznych oraz pracy spedytora w terenie. Kurier DPD,przed doręczeniem zamówienia, powinien skontaktować się z Tobą telefonicznie lub smsowo – niema jednak takiego obowiązku.
.
.
12. Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?
Tak, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy kurierze. W razie jakichkolwiek niezgodności prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera.
. .
13. Czy mogę połączyć konto w sklepie horex.pl z innym serwisem?
Tak, jest taka możliwość. Do sklepu horex.pl możesz się zalogować przy pomocy innych serwisów – Facebook, Google.
.
.
14. Co mogę zrobić, jeśli dostawa przesyłki się spóźnia?
Jeśli dostawa Twojej paczki opóźnia się, skontaktuj się z nami drogą elektroniczną: kontakt@horex.pl lub zadzwoń: 570 750 751. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku dopiątku w godzinach od 8.00-16.00
.
.
15. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Oczywiście, jeśli produkt zamówiony przez internet nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwracany produkt musi mieć oryginalne opakowanie i nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania. Jeśli chcesz zwrócić towar, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. WAŻNE! Wyślij e-mail na adres kontakt@horex.pl lub zadzwoń: 570 750 751. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00 z informacją o chęci odstąpienia od umowy i zwrocie produktu. Załącz zdjęcie zwracanego towaru.
2. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie e-mail z instrukcją zwrotu.
3. Starannie zapakuj odsyłane produkty, aby nie uszkodziły się podczas transportu.
4. Po otrzymaniu Twojej przesyłki produkt zostanie sprawdzony. Jeżeli zostaną spełnione wszystkie warunki dotyczące nienaruszonego stanu towaru, wykonamy zwrot pieniędzy na podanyw formularzu zwrotu numer rachunku bankowego. Zwrot wykonywany jest w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
.
.
16. Jak mogę zareklamować zakupiony produkt?
W przypadku, gdy towar jest uszkodzony lub przeterminowany, możesz go zareklamować. Przysługuje Ci wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy za wadliwy towar. Reklamacjęnależy zgłosić drogą mailową, na adres: kontakt@horex.pl. W treści e-maila koniecznie podaj numer zamówienia oraz krótko opisz, na czym polega defekt produktu. Prosimy również o dołączenie zdjęć, które przyśpieszą proces reklamacyjny. Po przyjęciu zgłoszenia, nasz Dział Reklamacji ustosunkuje się do niego oraz poda informację oczasie rozpatrywania reklamacji i dalszym toku postępowania. Staramy się odpowiadać w ciągu 48 godzin, jednak warto pamiętać, że maksymalny termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego powiadamiany drogą mailową.