Foxy jest znaną w Europie marką papierowych produktów higienicznych – niezbędnych w każdym gospodarstwie domowym – papieru toaletowego, chusteczek higienicznych, ręczników kuchennych czy serwetek. Znakiem rozpoznawczym brandu jest wysoka jakość.
Rynek artykułów higienicznych jest niezwykle rozbudowany, co powoduje, że klienci – wybierając pomiędzy poszczególnymi markami – uwagę zwracają na niuanse, chociażby szatę graficzną, wytrzymałość użytych materiałów, a przy tym ich delikatność przy kontakcie ze skórą. Marka Foxy jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w swojej branży.
Foxy – marka z długoletnią historią
Foxy jest brandem istniejącym na rynku od blisko 40 lat. Na włoskim, rodzimym rynku pojawił się w 1982 roku, debiutując produktami, z których znany jest również obecnie: papierem toaletowym, ręcznikami kuchennymi i chusteczkami higienicznymi.
Nie bez powodu w logo marki znalazł się lisek Foxy, który jest symbolem innowacyjnych i sprytnych rozwiązań. Symbolizuje również miękkość, co również jest znakiem charakterystycznym produktów przedsiębiorstwa. Logo zostało zaprojektowane przez Bruno Bozetto – jednego z najbardziej znanych włoskich rysowników.
Foxy jest własnością koncernu ITC – grupy z włoskimi korzeniami o międzynarodowej tożsamości. Firma powstała 1978 roku, we włoskim mieście Luka. Obecnie producent jest liderem na rynku artykułów przeznaczonych do użytku domowego, a jego produkty dostępne są w większości krajów europejskich. Choć wiodąca marką jest Foxy, grupa ICT zarządza również brandami Carezza oraz Naturell.
Foxy rozpoznawana jest przez ponad 90% konsumentów, a produkty brandu zajmują czołową pozycję pod względem sprzedaży na rynkach w Hiszpanii, we Włoszech oraz w Polsce. W pozostałych krajach, z roku na rok, umacnia natomiast swoją pozycję.
Produkty włoskiego producenta bazują na wartościach jakości i innowacyjności, przy jednoczesnej silnej działalności marketingowej i reklamowej. Warto wspomnieć, że brand – jako jeden z pierwszych – wykorzystał internet do komunikacji ze swoimi klientami.
Poznaj produkty Foxy
Produkty Foxy pojawiły się na polskim rynku w 2004 roku i błyskawicznie zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów – zresztą pozycję lidera utrzymuje do dziś, a produkty włoskiego przedsiębiorstwa wciąż należą do najchętniej wybieranych przez Polki i Polaków.
Główne kategorie produktowe marki Foxy:
papier toaletowy: Foxy Cotton (5 warstw, 100% czystej celulozy, wzbogacony włóknami bawełnianymi); Foxy Jedwab (neutralny dla skóry, nie powoduje podrażnień); Foxy Mega (duża, dekorowana rolka); Foxy Camilla (o zapachu rumianku); Foxy Artistico (o zwiększonej objętości);
ręczniki kuchenne – serie Mega, Ultra, Cartapaglia, Tornado, Asso, Asso Professional;
chusteczki higieniczne – linie Cotton, Cream, Mega, Hipoalergiczne;
chusteczki kosmetyczne – serie Cotton, Mega, Cream.
Twórcy marki Foxy stawiają na innowacyjność i stałe doskonalenie swoich produktów. Poszukiwania coraz to lepszych rozwiązań pozwoliły stworzyć chociażby ręcznik kuchenny Foxy Cartapaglia, który powstaje z celulozy pochodzącej ze słomy. Z kolei Foxy Jedwab bazuje na materiale, który ma neutralne pH dla skóry.
Twórcy brandu wykorzystują najlepsze materiały, które sprytnie łączą z nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami, by w efekcie stworzyć produkt, który w 100% spełnia oczekiwania klientów. Właśnie to podejście powoduje, że Foxy nieustannie cieszy się duża popularnością i poprawia statystyki sprzedażowe.
Foxy, czyli biznes wrażliwy społecznie
Foxy to nie tylko papierowe produkty higieniczne najwyższej jakości. To również działalność społeczna, mnóstwo przedsięwzięć i inicjatyw charytatywnych. W 2000 roku we Włoszech, a od 2009 roku w Polsce marka stała się partnerem UNICEF i aktywnie włączyła się w misje pomocowe dla dzieci z krajów rozwijających się.
Warto wspomnieć, że UNICEF jest jedną z największych światowych organizacji, której misja jest pomoc dzieciom. Foxy wsparło jej działalność już kilkanaście lat temu, przekazując m. in. środki pozwalające zrealizować projekt „Szkoły dla Afryki”, który zakładał remonty oraz budowy szkół, budowy sanitariatów czy doprowadzenie wody pitnej. Brand wspiera również program „Wszystkie Kolory Świata”. Łącznie, od 2009 roku, Foxy wsparło organizację kwotą 1 230 000 zł.
Foxy realizuje również autorski program ICT Poland, który znany jest pod nazwą „Foxy pomaga dzieciom”. Właściciele marki wspomagają finansowo oraz rzeczowo te instytucje, które zajmują się pomocą dzieciom. Marka jest idealnym przykładem, jak w idealny sposób połączyć biznes i odpowiedzialność społeczną.
Wartości, które od kilkudziesięciu lat są fundamentami przedsiębiorstwa, są doceniane przez klientów z wielu europejskich krajów. Właśnie dzięki temu Foxy utrzymuje swoją renomę i niezmiennie cieszy się pozycją lidera. Jeśli poszukujesz artykułów higienicznych dobrej jakości, koniecznie odwiedź stronę internetową naszej drogerii i znajdź produkty dla całej rodziny.