Girls and Boys to polska, młoda marka, którą stworzyła firma Oceanic, mająca ogromne doświadczenie na rynku kosmetycznym. Koncern zauważył potrzebę zaoferowania młodym ludziom marki, która będzie odpowiadała ich potrzebom, nie tylko pielęgnacyjnym, ale również estetycznym i wizualnym, dlatego projektowaniem opakowań dla nowego brandu w portfolio Oceanic zajęła się młoda kadra firmy, która doskonale czuje ducha współczesnej młodzieży – zna nie tylko ich zainteresowania, ale również świetnie zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób trafić w ich gusta i przedostać się do ich świadomości.
Girls and Boys – kosmetyki dla młodej cery
Girls and Boys pokazuje, że pielęgnacja nie musi być nudna, ale może być na czasie. To zasługa nie tylko nowoczesnych formulacji, które zawierają pożądane składniki, o których dość dużo się mówi w ostatnim czasie, ale również odpowiednio zaprojektowanych grafik na opakowaniach i sposobu przekazywania informacji, który trafi w gusta młodych ludzi.
Patrząc na kosmetyki, zauważymy, że etykiety w jasny sposób nawiązują do kultowego w wielu kręgach iPhone’a, a grafiki ukazują młode dziewczyny i mężczyzn w trybie zdjęć z Instagrama. To nie wszystkie inspiracje ze świata social mediów! Kluczowe składniki zostały przedstawione za pomocą hasztagów. To dość nietypowy sposób, ale na pewno wpisujący się w aktualne trendy komunikacyjne, jakie panują pomiędzy nastolatkami i nieco starszą młodzieżą. Sposób działania poszczególnych kosmetyków został zilustrowany za pomocą znanych ikonek, które zostały specjalnie stworzone na potrzeby komunikacji marki.
Kosmetyki Girls and Boys są przygotowane z myślą o kobietach i mężczyznach. W portfolio marki znajdują się także produkty unisex, które obalają mit podziału kosmetyków na damskie i męskie, który został sztucznie wykreowany w świecie beauty i najczęściej wiąże się jedynie z założeniami marketingowymi poszczególnych firm, a z rzeczywistością pielęgnacyjną nie ma nic wspólnego.
Dla niej i dla niego – kosmetyki, które łączą
W ofercie marki Girls and Boys znajdziemy podstawowe kosmetyki do pielęgnacji młodej cery. Ich składy zostały opracowane w taki sposób, aby jednocześnie zniwelować najczęstsze problemy skórne, z którymi borykają się młodzi ludzie, jak trądzik, nadmierna produkcja sebum, rozszerzone pory, a jednocześnie umieścić w formule coś więcej, czyli substancje czynne, które będą działały prewencyjnie, czyli zahamują działanie wolnych rodników, które są odpowiedzialne za starzenie się skóry. Postawiono na naturalne składniki, takie jak aloes, acerola, zielona herbata, ogórecznik, kofeina, cynk, eukaliptus, kasztanowiec.
Oferta produktowa zawiera krem matujący dla młodych kobiet, krem matujący dla młodych mężczyzn, płyn micelarny z tonikiem, żel do mycia twarzy unisex i krem rozświetlający dla młodych kobiet. Kosmetyki dopasowane są do cery z tendencją do przetłuszczania, z niedoskonałościami i ze skłonnością do trądziku. Posiadają lekkie formuły, które nie obciążają skóry i szybko się wchłaniają, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Są wegańskie i nietestowane na zwierzętach.
Zadaniem kosmetyków z tej linii jest skuteczne nawilżenie skóry, odświeżenie i ukojenie podrażnień oraz zmniejszenie stanów zapalnych. Stosowanie kosmetyków Girls and Boys niesie za sobą wiele korzyści. Cera staje się odpowiednio nawilżona, dzięki czemu odzyskuję elastyczność. Znikają przesuszone miejsca i rozjaśniają się zaczerwienienia. Uspokojona zostaje praca gruczołów łojowych i zmniejsza się też widoczność porów. Skóra jest w widoczny sposób wypielęgnowana, gładka i miękka w dotyku.