„Hattric, Hattric. Ten zapach za mną chodzi, nie mogę się uwolnić” – hasło z tej reklamy zna niemal każdy. Sama marka, która kieruje swoje produkty do mężczyzn, z biegiem lat stała się symbolem klasycznej elegancji.
Hattric – kilka słów o historii marki
Hattric, choć niewiele osób wie, nie jest polską firmą, a zaufaną niemiecka marką, która swoje kosmetyki i zapachy kieruje do mężczyzn, dbających o siebie, ceniących klasyczne zapachy i elegancję, lubiących markowe kosmetyki wysokiej jakości.
Brand specjalizuje się w wodach toaletowych, dezodorantach i płynach po goleniu o intensywnych, świeżych zapachach. Charakteryzują ją również klasyczne, eleganckie opakowania z czerwonymi paskami – dzięki czemu kosmetyki świetnie sprawdzają się jako gustowne prezenty. W Polsce marka zyskała szczególną popularność w latach 90.
Seria Classic miała premierę w 1963 roku. Linia zawiera trzy popularne produkty: wodę toaletową o świeżym, korzennym zapachu, dezodorant w spray’u oraz łagodzący płyn po goleniu. Młodsza, równie znana linia, Pure Sport zawiera ten sam zestaw. Jest skierowana do młodych, nowoczesnych, lubiących sport i szukających wyzwań mężczyzn. Skutecznie zabezpiecza przed poceniem i zapewnia świeży zapach.
Hattric w swoim portoflio produktowym posiada wody kolońskie oraz wody po goleniu. Czym różnią się od siebie? Przede wszystkim woda kolońska jest klasyczną propozycją zapachową, podczas gdy woda po goleniu przeznaczona jest do nakładania na skórę twarzy i działa na nią łagodząco.
Woda kolońska ma w sobie od 3 do 5% olejków eterycznych. Produkt ten skierowany jest do mężczyzn nieposiadających problemów skórnych, ponieważ zawiera wysokie stężenie alkoholu sięgające od 70 do 80%.
Niewielka zawartość olejków eterycznych pozwala stosować wodę kolońską kilka razy dziennie, nie tylko po użyciu maszynki do golenia, a duże stężenie alkoholu powoduje, że zapach utrzymuje się najdłużej do trzech godzin. Wody kolońskie są szczególnie popularne w okresie letnim i są najtańszymi wodami perfumowanymi, których można używać zamiast perfum.
Woda po goleniu (w tym również produkty marki Hattric) jest jednym z najpopularniejszych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Stężenie olejków eterycznych wynosi od 3 do 9%, pozostałą część stanowi roztwór na bazie wody demineralizowanej i alkoholu (od 30 do maksymalnie 70%).
Woda ta jest bardzo skutecznym środkiem dezynfekującym, co może powodować podrażnienia na skórze. Woda po goleniu potrafi uelastycznić naskórek, przywrócić skórze blask i witalność oraz zatuszować zmęczenie, jednak gdy po jej użyciu występują podrażnienia i zaczerwienienia – należy zdecydować się na łagodniejszy produkt. Wklepana w osuszoną ręcznikiem skórę twarzy i szyi zapewnia długotrwały miły zapach.
Hattric – powrót do przeszłości
Hattric pozwala powrócić do przeszłości – poznać klasyczną elegancję, której wówczas nie brakowało. Zapachy są odzwierciedleniem dżentelmena z tamtych lat – szarmanckich zachowań czy nienagannego wyglądu.
Zastanawiasz się, czym pachniała Polska w latach 90.? Brutal i Hattric to kosmetyki wybierane przez mężczyzn z końcówki XX. wieku. Na czym polegał fenomen tych produktów? Okazuje się, że w tamtych czasach niewiele osób mogło pozwolić sobie na drogie perfumy z Francji czy USA.
Hitem stały się więc tańsze i szeroko dostępne perfumy i dezodoranty. Impulsem do ich zakupu często było bardzo mocno rozsekualizowane reklamy lat 90., które obiecywały miłość i romans. Woda kolońska do dziś znana jest przez mężczyzn, a reklamowy spot i melodia “Hattric, Hattric - ten zapach za mną chodzi, nie mogę się uwolnić” wręcz obiecuje, że żadna kobieta nie oprze się mężczyźnie, który będzie nosił ten zapach.
Dla wielu mężczyzn kompozycje Hattric do dziś są podstawowym zapachem. Produkty oferowane są w klasycznych, eleganckich opakowaniach, a kolekcja Classic do dziś cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mężczyzn. Jeżeli więc chcesz sięgnąć po klasykę, koniecznie odwiedź stronę internetową naszej drogerii.
Nie znaleziono produktów spełniających wybrane kryteria.