Marka L’Oreal ma swój początek w roku 1909 we Francji. Młody chemik Eugene Paul Louis Schueller opracował formułę koloryzacji włosów „Aureale”. Następnie rozpoczął produkcję własnych kosmetyków, które zdecydował się sprzedawać Paryskim fryzjerom, a w roku 1919 zarejestrował swoją firmę. Jej szybki rozwój możemy zaobserwować na przykładzie ilości zatrudnianych chemików: w roku 1920 było ich trzech, w roku 1950 stu, w roku 1984 tysiąc, a dziś to niemal dwadzieścia tysięcy.
L'Oreal Colorista – gigant, który zaczynał od farby do włosów
L’Oreal zaczęło od sprzedaży farb do włosów. Obecnie obejmuje ponad 500 marek i tysiące produktów m. in. do koloryzacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała, makijażu, które są dostępne zarówno w drogeriach i aptekach, jak i w supermarketach. W gamie tysięcy kosmetyków znajdziemy oczywiście produkty do włosów, z których firma zasłynęła:szampony do włosów, odżywki i maski do włosów, pasty modelujące. Ich oferta jest jednak dużo bogatsza: tusze do rzęs, dezodoranty, podkłady, kremy do pielęgnacji twarzy, czy maski do twarzy to tylko niektóre z kosmetyków oferowanych przez francuską markę.
L'Oreal Colorista to niepowtarzalna formuła koloryzacji włosów, która łączy zabawę z kolorem z najmodniejszymi kolorami sezonu. Zapewnia tydzień lub dwa tygodnie koloru na włosach, o jakim marzysz. Krem koloryzujący zawiera intensywne barwniki, które przemienią Twój dotychczasowy odcień włosów w ten, jaki widzisz na opakowaniu. Produkt jest niezwykle delikatny, a jego recepturę uzupełniają składniki pielęgnacyjne, takie jak masa perłowa i olejek kwiatowy. Dzięki nim zadbasz o swoją fryzurę i będziesz mogła cieszyć się wyjątkowym blaskiem. Włosy po koloryzacji przemienią się w taflę koloru, która będzie lśnić na każdym Twoim kroku. Uzyskasz miękkie i aksamitnie gładkie włosy, z których wyczarujesz każdą fryzurę.
Misja i zobowiązania marki – więcej niż kosmetyki
L’Oreal to ogromna firma, która nieustannie się rozwija. W roku 2013 postawili sobie za cel zdobycie miliarda nowych klientów do roku 2020, produkując więcej produktów o mniejszym wpływie na środowisko i promując ekologię wśród swoich klientów. Zadeklarowano również zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i zużycia wody podczas procesów produkcyjnych. Ponadto wdrożono innowacyjna technologię Episkin, która pozwala testować produkty bez użycia zwierząt.
W swoim kolejnym projekcie „L'Oreal dla Przyszłości” marka przyjmuje na siebie kolejne zobowiązania, do których przystępuje z pełną energią, doświadczeniem z poprzednich edycji i wiarą w sukces, który zawdzięczają swojej wytężonej pracy na wielu polach. Ich zobowiązania do 2039 roku obejmują kolejną, jednak bardziej rygorystyczną przemianę, która sprosta oczekiwaniom, jakie stawia przed nimi świat. Stawiają przed sobą przede wszystkim zadania, które mają na celu zmniejszenie ich wpływu na środowisko naturalne. Według najnowszej wiedzy naukowej nasza planeta ma już przekroczone swoje granice, dlatego wewnętrzny program tej marki zakłada jak najmocniejsze zminimalizowanie ich wpływu na klimat, wodę, zasoby naturalne i bioróżnorodność, która jest wielką wartością naszej planety. Liczy się dla nich również zrównoważony rozwój, wspieranie świata biznesowego we wprowadzaniu zmian na rzecz ekologii, a także pogłębianie uważności na potrzeby społeczne.
„Ponieważ jesteśmy tego warte”
Wiele firm nieustannie tworzy nowe slogany reklamowe i próbuje nas zaskoczyć. Jednak slogan reklamowy firmy L’Oreal jest niezwykle rozpoznawalny i przez lata był tylko delikatnie dopieszczany. Zaczęło się od „Ponieważ jestem tego warta” w roku 2000. Później postawiono na „Ponieważ jesteś tego warta”, a dziś słyszymy już: „Ponieważ jesteśmy tego warte”.
Dowody uznania
W 2008 roku marka została okrzyknięta najlepszym europejskim pracodawcą biznesowym wśród studentów przez „European Student Barometer”. W roku 2014 koncern zajął 61 miejsce w indyjskim rankingu najbardziej zaufanych marek: “Brand Trust Report” obejmujące ponad 1200 przedsiębiorstw. W 2015 roku firma znalazła się również w „Standard Ethics French Index” za społeczną odpowiedzialność biznesu.
Pięknie popularni
Twarzami L’Oreal są najbardziej znani aktorzy, piosenkarze czy modele z całego świata. Wśród takich osobistości jak Kate Moss, Beyonce, Claudia Schiffer i Jennifer Lopez znajdziemy Polki: Magdalenę Mielcarz oraz Grażynę Torbicką.
L’Oreal nie jedno ma imię
Francuska firma produkuje kosmetyki dla marek luksusowych, takich jak Yves Saint Laurent, Diesel i Giorgio Armani. W skład grupy L’Oreal wchodzi wiele znanych i lubianych przedsiębiorstw kosmetycznych, m. in. Lancome, Garnier, Maybelline. Idealny produkt dla każdego. Z pomocą tych kosmetyków wykonamy pełny makijaż. Możemy wybierać między kremami przeciwzmarszczkowymi, kremami BB, oraz kremami silnie nawilżającymi.Marka zadbała, aby każda kobieta znalazła coś dla siebie.
L'Oreal True Match – idealne dopasowanie
W ofercie podkładów mamy jeszcze szerszy wybór. True Match to produkty łączące właściwości pudru i podkładu do twarzy. Jest lekki, ale jednocześnie kryje drobne niedoskonałości. Jeśli jednak szukamy podkładu bardziej kryjącego, możemy liczyć na L'Oreal Infallible. Skutecznie maskuje, jednocześnie nie wysusza skóry i jest odporny na ścieranie. Po nałożeniu podkładu warto podkreślić kształt twarzy rozświetlaczem. Zaawansowana technologia, bazująca na konsystencji pudru pozostawi skórę miękką i nie wysuszy jej.
Spojrzenie miliona rzęs – Volume Million Lashes
Jeśli chcemy idealnie wykończyć nasz makijaż, nakładając mascarę, możemy liczyć na: L'Oreal Volume Million Lashes Black, która diametralnie zwiększa objętość rzęs. To znana i lubiana pozycja na liście tuszy do rzęs i mimo, że znana od lat, to ciągle udoskonalana i aktualna. Magiczna szczoteczka zza jednym pociągnięciem maksymalnie pogrubia rzęsy, dając trójwymiarowy efekt miliona. Rzęsy są doskonale rozdzielone, bez grudek i posklejanych rzęs. Spojrzenie zyskuje wyjątkowy charakter – oko jest precyzyjnie zaakcentowane, wachlarz rzęs dodaje uroku i zmysłowości, a makijaż staje fenomenalny.
Makijaż to nie wszystko – nie zapomnij o pielęgnacji
Codzienna pielęgnacja skóry to podstawa dobrego makijażu. Bez dokładnego oczyszczeni, tonizacji i nawilżenia cera nie jest w stanie przyjąć wszystkim formuł kosmetycznych, których używamy do make-upu. Poza tym szybciej się starzeje, jeżeli brakuje jej nawilżenia i odżywienia. Marka doskonale o tym wie, dlatego w jej portfolio znajdziesz wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania precyzyjnej pielęgnacji. Sięgnij po serię Hyaluron Specialist, która wykorzystuje moc kwasu hialuronowego będącego zastrzykiem nawilżenia i nawodnienia dla skóry. Wysokie stężenie zapewnia wysoką wydajność i zachwycający efekt gładkiej i optymalnie nawilżonej skóry. Kwas hialuronowy wiąże wodę w naskórku i zapobiega jej odparowywaniu. Wnika w głębsze warstwy i przywraca skórze elastyczność i odpowiednie napięcie.
Produkty L’Oreal znajdziesz w naszej drogerii internetowej.