Luksja jest marką z pewnością znaną każdej polskiej rodzinie. Jest jednym z najpopularniejszych producentów środków do codziennej higieny: mydeł, żeli pod prysznic czy płynów do kąpieli. Bardzo szybko reaguje na trendy pielęgnacyjne, co powoduje, że jej produkty od kilkudziesięciu lat wciąż są chętnie kupowane przez Polaków.
Niewątpliwie to właśnie jakość jest kluczem do sukcesu. Dla polskiego producenta ten wyznacznik jest najważniejszy od samego początku. Receptury produktów mają być skuteczne, a także delikatne dla skóry. Mają o nią dbać w kompleksowy sposób: dokładnie oczyszczać, a jednocześnie odżywiać i pielęgnować.
Luksja – historia producenta kosmetyków myjących
Luksja od lat cieszy się niesłabnącą renomą. Wszystko za sprawą dobrych jakościowo środków myjących dla całej rodziny. Hasło reklamowe brzmi „Luksja. Twoja skóra to pokocha”, które najlepiej oddaje misję tego przedsiębiorstwa kosmetycznego.
Luksja obecna jest na polskim rynku od 30 lat. Marka powstała 1989 roku, a jej pierwsze produkty, tj. mydła w kostce, bardzo szybko stały się rynkowym i drogeryjnym hitem. Już w pierwszym roku działalności produkcja mydła wyniosła niemal 900 ton, co tylko potwierdza, jak duże zainteresowanie wzbudziły jej produkty.
Właściciele marki uważnie obserwują zmieniające się trendy oraz potrzeby pielęgnacyjne, analizują je i tworzą innowacyjne receptury, które zamykają w nowych produktach. Dzięki temu kosmetyki Luksji znane są kolejnym pokoleniom, które również doceniają ich wysoką jakość.
Po roku działalności, czyli 1990 roku, miała miejsce emisja pierwszej reklamy telewizyjnej mydła Luksja. W 1995 roku marka zmieniła właściciela i weszła do portfolio grupy Cussons. Od tego czasu rozwijała się niezwykle dynamicznie, zdobywając kolejne wyróżnienia oraz nagrody, między innymi Cosmopolitan Prix de Beaute dla linii Luksja Rituals.
Warto wspomnieć również o pierwszym miejscu w rankingu Rzeczypospolitej z 2010 roku, gdzie zdobyła pierwsze miejsce w kategorii najcenniejszych polskich marek. Seria Luksja Active Vitamins zdobyła wyróżnienie w konkursie Perły Rynku FMCG, a Luksja Care Pro Revive zyskała tytuł „Kosmetyku Wszech Czasów”. W 2016 na rynku pojawiła się z kolei pierwsza linia 2w1 kierowana do mężczyzn: Care Prot Men – jej ambasadorem był Michał Winiarski (kapitan siatkarskiej reprezentacji). W 2019 roku Luksja znów zmieniła właściciela i trafiła do portfolio grupy Sarantis, właściciela marek takich jak Kolastyna, STR8 czy Jan Niezbędny.
Luksja – mydła w kostce, mydła w płynie i płyny do kąpieli dla całej rodziny
Luksja oferuje środki myjące, które są obecne niemal w każdym polskim domu. Nazwa jest dobrze znana starszym osobom, jak i młodszym pokoleniom. Wszystkie produkty charakteryzują się wysoką jakością składników, skutecznością i są niezwykle przyjazne dla skóry – również wymagającej i wrażliwej.
W portfolio marki znajdują się przede wszystkim mydła w kostce, mydła w płynie, mleczka i żele pod prysznic oraz płyny do kąpieli. Każdy produkt ma bardzo dobry i bogaty skład – mnóstwo witamin, składników odżywczych, roślinnych ekstraktów czy olejków. Chętnie wykorzystywane są m. in. prowitamina B5, masło shea, gliceryna, olejki arganowy i makadamia czy ekstrakt z z rumianku.
Każda kolejna seria kosmetyków ma zupełnie nową formułę, aromat i właściwości. Doskonale oczyszczają skórę, a przy tym pielęgnują ją: nawilżają i odżywiają. Są niezwykle delikatne, dlatego mogą po nie sięgać osoby ze skórą wrażliwą i skłonną do podrażnień. W portfolio dostępne są również hipoalergiczne wersje mydeł, płynów czy żeli. Z myślą o mężczyznach powstała z kolei linia Care Pro Men.
Bez wątpienia Luksja jest jedną z najcenniejszych polskich marek. Jej 30-letnia tradycja, dorobek i doświadczenie świadczą o jej mocnej pozycji i renomie, jaką cieszy się nieprzerwanie od lat. Kojarzona jest ze swego rodzaju luksusem i wysoką jakością. W latach 90-tych pierwsze mydła były na tyle innowacyjne, że z powodzeniem mogły konkurować z zagranicznymi markami.
Wonne mydła i produkty myjące wykorzystywane są przez Polki i Polaków każdego dnia. Pobudzają, odświeżają, doskonale myją, pielęgnują i pozwalają się odprężać dzięki niesamowitym zapachom. Do najbardziej popularnych produktów Luksji należą pielęgnujące mydła w kostce, zwłaszcza serie Care Pro, Creamy, Nostalgia czy Dreamy Donuts. Chętnie wybierane są również mydła w płynie, które zachwycają zapachami, np. Essence Jasmine & Vanilla, Fun Coconut Ice Cream, Essence Lime & Vitamis. Popularnością cieszą się również płyny do kąpieli oraz żele pod prysznic, a ostatnio również żele oczyszczające: z aloesem, kokosowy lub cytrusowy.
Nasza drogeria internetowa zaskoczy Cię ogromnym wyborem produktów Luksja. Znajdziesz u nas szeroką gamę mydeł w kostce, mydeł w płynie, żeli pod prysznic czy płynów do kąpieli. Możemy zagwarantować Ci rewelacyjne ceny i błyskawiczną wysyłkę zamówienia. Nasza drogeria jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się drogerii internetowych w Polsce. Najważniejszy jest dla nas Klient, dlatego nieustannie się rozwijamy i doskonalimy nasze narzędzia oraz usługi. Zapraszamy na zakupy!