Mugler to luksusowe perfumy, które są oryginalne, eleganckie i często prowokujące. Moda i zapachy są niesamowicie uzależniające. Charakterystyczna gwiazdka sprawia, że możesz być kim chcesz. Marka kształtuje marzenia i przedstawia swoje wyjątkowe spojrzenie na świat. Kolekcja perfum obala dotychczasowe zasady i często kwestionuje przyjęte normy.
Historia Mugler
Założycielem marki jest Thierry Mugler – francuski projektant mody, fotograf, pisarz oraz doradca artystyczny Beyonce. Sukces mężczyzny w dużej mierze zależał od talentu i wizjonerskiemu spojrzeniu na modę. Thierry urodził się w Strasburgu i był nieźle zapowiadającym się baletmistrzem. Wybrał jednak świat mody. Jak sam wspominał, jako 14-latek uszył swojej koleżance sukienkę. Świat mody zaczął podbijać w Paryżu. Przełomowym wydarzeniem w karierze było wydanie w 1974 roku kolekcji Cafe de Paris. Z czasem przy damskich kreacjach pojawiały się męskie, które przez swoje przerysowanie stały się prawdziwą wizytówką projektanta. Jednak to perfumy przyniosły mężczyźnie największą sławę.
Angel Thierry Mugler – magia ukryta w gwieździstym flakonie
Pierwsze perfumy projektantka pojawiły się na rynku w 1992 roku. Perfumy Angel charakteryzowały się słodkimi akordami i czekoladowymi aromatami i od początku zrewolucjonizowały perfumeryjny świat. Zapach ten szokował perfumiarzy doborem składników, które teoretycznie nie powinny do siebie pasować. Jak więc inaczej uznać połączenie waty cukrowej, kokosa, jeżyny, miód, czekolady oraz fasoli tonka. Całość została uzupełniona syntetycznym etylomaltolem, który przypomina zapach pieczonego chleba i karmelu. Zapach Angel zapoczątkował nowy trend w perfumiarstwie. Chodzi tu o powstanie grupy zapachów gourmand (są tworzone na bazie słodkich, jadalnych składników).
Jeśli chodzi o perfumy to Thierry nie zapomniał o mężczyznach. W 1996 roku miała miejsce premiera A*Men, które rewolucyjną kompozycją zapachową, która nie była wcześniej spotykana. Perfumy te łączyły słodkie aromaty karmelu, miodu, paczuli i wanilii. Zostały przełamane aromatami ziaren kawy. Całość była niezwykle oryginalna i gwarantowała niesamowity sukces.
Mugler – odpowiedzialny luksus
Kreacje zapachowe cały czas obracają się wokół najpiękniejszych surowców, które oferuje natura. Marka współpracuje również z wieloma partnerami, by tworzyć społeczność zaangażowaną w odpowiedzialne projekty. Każdy składnik perfum jest wybierany z poszanowaniem ekosystemów. Marka promuje ochronę źródeł i wspiera producentów w tworzeniu odpowiedzialnego łańcucha dostaw. Dzięki tym działaniom możliwy jest zrównoważony i pełen szacunków na natury luksus.
Firma wspiera także tzw. ekoprojektowanie. Wkłady pozwalają uzupełnić oryginalne buteleczki perfum. Dostępne są m.in wkłady takich zapachów jak Angel, Alien, Aura, A*Men i Alien Men.
Mugler łączy luksus ze zrównoważonym rozwojem. Wszystkie składniki pozyskiwane są w sposób z poszanowaniem natury i ludzkiej pracy. Do wyjątkowych składników zaliczamy m.in:
Sambac jaśmin – jest to czysty składnik, rzadki i niezwykle cenny. Jaśmin jest starannie wybierany przed dom perfumeryjny IFF-Laboratorie Monique Remy za pośrednictwem swojego partnera Nesso, który działa w południowych Indiach.
Liście paczuli – jest to charakterystyczny składnik Angel Eau de Toilette. Paczula jest zbierana i westylowana na wyspie Sulawesi w ramach programu Givaudan Sourcing for Shared Value (program zobowiązuje do zapewnienia najlepszych praktyk rolniczych i zmniejszenie wpływu na środowisko).
Bourbon vanilla – rośnie ona regionie Madagaskaru Sambava. Jest certyfikowana, a jej uprawa pomaga zmienić życie na lepsze ponad 1400 miejscowym pracownikom i ich rodzinom.
Osmanthus absolute – kwiat osmantusa jest ręcznie zbierany w Chinach. Nuty moreli znajdujące się w perfumach Alien Man przytłaczają mieszanką zmysłowości, radosnej świeżości i wyjątkowemu magnetyzmowi.
Mugler – nowy wymiar zapachów
Perfumy Mugler dzięki odważnym i wyrazistym kompozycjom i nutami zapachowymi na stałe wbijają się w pamięć. Zapachy są niepowtarzalne, wyraziste i wzbudzają zachwyt. Perfumy to propozycja dla wszystkich tych, którzy nie boją się skupiać uwagi na sobie. Rewolucyjnym rozwiązaniem stała się "fontanna". Od 1992 roku zmienił się sposobów dostarczania luksusu. W życie wdrożono XVIII- wieczną tradycję fontann perfum. Tutaj warto wiedzieć, że wszystkie buteleczki zostały zaprojektowane przez słynnych rytowników. Buteleczki są swego rodzaju dziełem sztuki i mogą w razie potrzeby uzupełniane oryginalnym zapachem.