Sergio Tacchini to marka, która od początku swojego istnienia nie kryje swojego sportowego pochodzenia. DNA marki pochodzi prosto z kortu tenisowego. Ciekawe kroje, odważne kolory to znak rozpoznawczy marki, którą reprezentuje wielu światowej klasy tenisistów. Tenis przez lata kojarzył się z minimalizmem i elegancką bielą. Sergio wprowadził wiele oryginalnych rozwiązań, które weszły do świata mody i perfum. Znajdź swój ulubiony zapach i przenieś się na kort tenisowy.
Sergio Tacchini – sukces z kortu przeniesiony do świata mody
Nazwa marki to imię i nazwisko znanego tenisisty, który swoją karierę rozpoczął w 1955 roku w jednym z tenisowych klubów w Mediolanie. W 1960 roku mężczyzna wybrał Mistrzostwo Włoch i startował w Pucharze Davisa. W 1966 roku założył własną firmę, która początkowo nazywała się Sanys. Na początku była to marka odzieżowa, która z czasem swój asortyment rozszerzyła o obuwie, akcesoria i perfumy.
Sergio Tacchini otwierając firmę postawił na modową rewolucję. Na korcie tenisowym stroje charakteryzowały się prostym wyglądem i białą kolorystyką. Mężczyzna chciał to zmienić. Stwierdził, że na korcie znajdzie się miejsce na inne kolory. Tak właśnie powstała pierwsza kolekcja, która ze względu na znane nazwisko okazała się dużym sukcesem. Tenisowe sukcesy pozwoliły marce się rozwijać. Obecnie w portfolio marki znaleźć można odzież sportową różnych dyscyplin, obuwie oraz akcesoria.
Sergio Tacchini – coś dla fanów stylu casual
Marka słynie ze casualowego stylu połączeniu z nutką sportowej rywalizacji. Wiele projektów spodoba się osobom, które cenią sobie prostotę, minimalizm i wysoką jakość materiałów. Wszystko to w połączeniu z odważną kolorystyką jest gwarancją udanego projektu. Dużą popularnością cieszy się obuwie, które są klasyką, która przełamuje utarte schematy i całej stylizacji nadaje niesamowitej lekkości. Oryginalne obuwie doskonale przełamuje klasyczne dżinsy, koszule, a jednocześnie pasuje do spodni dresowych i bawełnianego t-shirtu. Wszystko po to, by zyskać komfort i frajdę z noszenia.
Obecnie w portfolio marki znaleźć można ponad 36 perfum. Najstarsza kompozycja pochodzi z 1987 roku, a najnowsza z 2019 roku. Wiele perfum powstały we współpracy z uznanymi twórcami jak np. Christophe Raynaud, Nathalie Feinsthauer i Maurizio Cerizza. Do najbardziej popularnych zapachów zaliczamy:
Active Water – to drzewno-przyprawowe perfumy dla panów, które na rynku pojawiły się w 2005 roku. Nutami głowy są kminek i białe piżmo. Nuty serca do cedr, egipska pelargonia i drzewo sandałowe. Bazą są jagody i bergamotka.
Always With You – to kwiatowo-drzewno-piżmowe perfumy dla kobiet. Zapach z 2013 roku charakteryzuje się aromatami bergamotki, jabłka, cytryny, konwalii, czarnej jagody.
BE-ST – to kwiatowa kompozycja dla kobiet, która została wydana w 2008 roku. Specjalnie skomponowane nuty bergamotki, czarnej porzeczki, piwonii, bzu otaczają kobietę niezwykle przyjemnym i świeżym aromatem.
Oprócz perfum na rynku dostępna są także żele pod prysznic i mleczka do ciała, wody po goleniu oraz dezodorant. Sukces wszystkich produktów opiera się na specjalnie skomponowanych recepturach. Perfumy i inne kosmetyki dedykowane są do ludzi aktywnych, którzy szukają nutki sportowego rywalizacji i nie boją się aktywności fizycznej.