Sosu by Suzanne to marka, która jakiś czas temu zadebiutowała na polskim rynku kosmetycznym i od razu wzbudziła duże zainteresowanie. Wszystkie kosmetyki i akcesoria do makijażu stworzone przez Suzanne Jackson okazały się strzałem w dziesiątkę. Paleta do konturowania sprzedała się dosłownie w kilka minut od prezentacji. Jakie jeszcze dostępne są produkty?
Sosu – od blogowania po markę kosmetyczną
Suzanne Jackson to blogerka i businesswoman, które od zawsze lubiła ryzyko i stawiała na swoim. Na początku prowadziła bloga o modzie i trendach, dzięki czemu zyskała duże uznanie wśród swoich czytelniczek. Rok 2016 okazał się dla kobiety przełomowy. Właśnie wtedy postanowiła postawić na swój autorski projekt i rozpoczęła produkcję serii kosmetyków. Sosu pomimo tego, że działa dopiero 4 lata zyskała uznanie w Europie. Rozwój firmy sprawił, że obecnie wszystkie kosmetyki są dostępne w Polsce. Jej uznana marka nie powstała jednak od razu. Suzanne Jackson firmę SoSuMe założyła w 2010 roku, gdy pracowała jako recepcjonistka w stacji radiowej. Początkowo pisała na swoim blogu o spotkaniach z celebrytami. Blog szybko się rozwinął, a czytelnicy byli spragnieni informacji o premierach filmowych i wydarzeń "zakulisowych". Tematyka modowa zaczęła pojawiać się z czasem, gdy czytelnicy zaczęli pytać o stroje i makijaże. Sama o swoich początkach mówiła:
"Zaczęłam, bo czasem nudziłam się w recepcji. Zawsze kochałam pisanie, mimo, że nie była dobra w gramatyce i ortografii. Pisanie wydało mi się bardzo terapeutycznie. Wtedy nawet nie myślałam, że na blogowaniu można zarobić".
Po dwóch latach blogowania okazało się, że ludzie naprawdę zwracali uwagę na recenzje Suzanne. Jedna recenzja wystarczyła, by dany kosmetyk zaczął znikać ze sklepowych półek. Jackson zauważyła, że z czasem miała bardzo duży wpływ na decyzje zakupowe klientów.
Ciekawostką jest to, że Suzanne Jackson jako pierwsza w Irlandii poświęciła się blogowaniu w pełnym wymiarze godzin. Marka w 5 lat stała się wiodącą firmą znaną m.in w Irlanii, Wielkiej Brytanii i Europie. Produkty cieszą się popularnością wśród celebrytów. Z kosmetyków marki korzystają m.in Whitney Simmons, Casey Holmes, Lauren Pope, Megan Mckenna, Jelena Peric, Emma McVey, Malika Haqq, Chloe Lloyd, Brookelle, Latecia Thomas oraz Khindra Hawari.
Marka Sosu charakteryzuje się produktami wysokiej jakości. Pojawiają się już w drogeriach w całej europie. W ofercie dostępne są m.in palety cieni, rozświetlacze, leksusowe serie rzęs i paznokci, pędzle do makijażu i akcesoria kosmetyczne.
Kosmetyki Sosu
Linie produktowe Sosu od wypuszczenia na rynek od razu odniosły sukces. Linia rzęs okazała się na tyle dużym sukcesem, że sieć sklepów Primark zaproponowała sie stworzenie gamy rzęs dedykowanych do najbardziej ekskluzywnych sklepów. Produkty pojawiły sie w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Irlandii Północnej, Francji, Niemczech oraz Holandii. Jej osobiste linie bestellerowych rzęs zniknęły ze wszystkich hurtowni w 7 godzin od udostępnienia ich do sprzedaży. Obecnie katalog produktów obejmuje m.in kosmetyki do makijażu, balsamy samoopalające, sztuczne rzęsy i paznokcie oraz akcesoria. Do najpopularniejszych serii produktowych zaliczamy:
Rzęsy Multi-pack – to kolekcja najbardziej pożądanych modeli z kolekcji premium. Kupowanie w multi-packu pozwala sporo zaoszczędzić, a rzęsy sprawdzą się idealnie każdej sytuacji.
Paleta smokey – wyprzedała się w zaledwie kilka minut od premiery. Zawiera 12 odcieni (4 matowe oraz 8 błyszczących kolorów.
Paleta do konturowania – bestsellerem jest paleta Complete Contour, która online wyprzedała się w kilka minut, a stacjonarnie zniknęła w kilka godzin.
Paleta rozświetlająca – Highlighter kit to paleta, która w 2017 roku uzyskała tytuł najlepszego rozświetlacza. Łączy najmodniejsze kolory,, które można wybierać i mieszać tak, by móc stworzyć wymarzone stylizacje.
Luksusowe tipsy – Fashion Nail to profesjonalna seria paznokci, która pozwala na stylizacje prosto z salonu kosmetycznego. Dostępne są w 3 unikatowych kształtach.
Zestawy zawierają mini pilniczek, klej oraz patyczek do skórek.
Akcesoria – znajdziemy tam m.in klej do rzes, gąbkę PRO Blender, etui na rzęsy, pęsety, uniwersalne etui.
Suzanne wie, że kobiety poszukują i pożądają kosmetyków idealnych. Marka wie jak odnieść sukces.
Sosu – kosmetyki przyjazne środowisku
Moda na kosmetyki naturalne ogarnęła już całą branżę. Produkty Sosu spełniają wszystkie niezbędne kryteria i wymogi, by móc uznać je za najlepsze kosmetyki do makijażu, które powstały w zgodzie z naturą. Wszystkie produkty są bardzo wydajne i przyjazne skórze i zwierzętom. Marka stawia na bardzo etyczny sposób produkcji. Kosmetyki są produkowane tak, by były przyjazne środowisku i nie były testowane na zwierzętach. Firma stara się przekonać klientów tylko do wybierania produktów cruelty free.
SoSueMe – marka inspiruje młode pokolenie
Suzanne Jackson i jest blog to często pierwszy przystanek dla setek tysięcy irlandzkich kobiet, które szukają wskazówek i porad dotyczących mody i urody. Kobieta sama przyznaje, że dziennie dostaje serki maili z pytaniami dotyczącymi ubioru i doboru makijażu na różne okazje. Sama o sobie mówi, że nie jest lekarzem ani dermatologie, więc nie udziela porady medycznej. Wie natomiast, które marki działały dla ludzi w przeszłości. Tysiące zapytań doprowadziły do powstania specjalnych warsztatów SoSueMe, podczas których uczestniczy mogły zadawać Jackson pytania. Oprócz tego podczas spotkań odbywały się pokazy mody, makijażu i specjalne seminaria blogowe.
Suzanne Jackson uznawane jest za prawdziwą celebrytką dla wielu młodych kobiet. Kobieta cieszy się, że stała się wzorem do naśladowania dla dziewcząt w wieku 11-12 lat, ale w związku z tym wiąże się to z bardzo dużą odpowiedzialnością. Kobieta odrzuca wiele marek, które jej zdaniem nie pasują do bloga. Młode czytelniczki są już bardzo świadome i trzeba bardzo uważać na promowanie danych produktów.