Velvet jest marką artykułów higienicznych, która od dziesięcioleci wyposaża polskie gospodarstwa domowe w wyroby higieniczne pierwszej potrzeby. Z pewnością przedstawiciele kilku pokoleń doskonale znają hasła „Velvet – miękki jak aksamit” czy „Velvet nigdy się nie kończy”.
Artykuły higieniczne, a więc między innymi chusteczki czy papier toaletowy, jak sama nazwa wskazuje, pozwalają właściwie zadbać o higienę osobistą. Są jednym z podstawowych środków znajdujących się w każdej toalecie – tak domowej, jak i publicznej.
Velvet – lider artykułów higienicznych w Polsce
Velvet Care jest polskim producentem papierowych artykułów higienicznych, które oferowane są pod marką Velvet. Brand jest liderem sprzedaży na rodzimym rynku, który nieprzerwanie od lat cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów.
Początki marki sięgają 1897 roku, kiedy to Ludwik Mauve wraz ze wspólnikami rozpoczął budowę fabryki papieru w Kluczach. Oferując produkty wysokiej jakości, przedsiębiorstwo bardzo szybko odniosło sukces i zaistniało na rynkach międzynarodowych.
Przełomowym rokiem był rok 1976, gdy zaczęto produkować bardzo miękką i delikatną bibułkę, z której powstawały najważniejsze produkty firmy – chusteczki higieniczne czy papier toaletowy. Lata dziewięćdziesiąte przyniosły zmiany w strukturze firmy. Polska firma została przejęta przez koncern International Paper – globalnego giganta branży papierniczej. Wówczas brand wkroczył w fazę dynamicznego rozwoju, a w setną rocznicę powstania fabryki papieru w Kluczach, powołano do życia markę Velvet (1997 r.)
Brand zadebiutował na rynku chusteczkami higienicznymi wysokiej jakości, a następnie sukcesywnie rozszerzał swoje portfolio o kolejne wyroby higieniczne. Z czasem, dzięki liczącym się inwestorom, rozbudowano fabrykę i wdrożono w niej innowacyjne technologie.
W 2013 roku zawiązano spółkę z polskim kapitałem – Velvet Care. Jej partnerem strategicznym, ale i dystrybutorem została korporacja Kimberly-Clark. Nowoczesne zaplecze produkcyjne pozwoliło firmie udoskonalić jakość produktów, a wyroby stały się synonimem jeszcze większej miękkości oraz delikatności.
Co ważne, w 2017 roku miał miejsce jubileusz 20-lecia marki Velvet, ale tez 120-lecie powstania fabryki w Kluczach. Warto wspomnieć, że spółka – oprócz czołowych brandów, czyli Velvet oraz Velvet Care Professional, jest również właścicielem marek Classic (papier toaletowy), Giga (ręczniki papierowe) oraz A...Psik (chusteczki higieniczne).
Velvet – od lat w polskich domach
Choć to chusteczki higieniczne oraz papier toaletowy są głównymi produktami Velvet, brand stale się rozwija, wzbogacając swoją ofertę o kolejne wyroby. W 2015 roku, z myślą o dzieciach, wprowadzono na rynek chusteczki nawilżane co dodziennej pielęgnacji skóry dzieci.
W tym samym roku w portfolio producenta pojawiły się również patyczki kosmetyczne oraz płatki kosmetyczne. Oprócz nowości, właściciele przedsiębiorstwa zadbali również o nowe odsłony kultowych produktów. W sprzedaży pojawiły się chociażby nowe formaty chusteczek – wersja minipaczuszek oraz nowe kształty opakowań.
Producent stara się dostosować procesy produkcyjne i wyroby końcowe do zmieniających się oczekiwań odbiorców, dlatego też wdrożono w firmie ekologiczną strategię, która jest ukłonem marki Velvet w stronę natury. Dzięki temu powstały linie produktowe, które bazują na surowcach pozyskiwanych z certyfikowanych źródeł, natomiast opakowania nadają się do recyklingu w 99%. Mowa tu między innymi o seriach ecoROLL, EcoStory, a także biodegradowalnych patyczkach kosmetycznych.
Poznaj produkty marki Velvet
Velvet ma naprawdę bogate portfolio artykułów higienicznych, dzięki czemu odpowiada na różnorodne potrzeby klientów. To sprawia, że mimo upływu dziesięcioleci wciąż pozostaje liderem rynku polskiego, ale też znakomicie radzi sobie na rynkach międzynarodowych.
Papier toaletowy Velvet – kategoria mieści w sobie wiele różnych serii papierów, m. in. Velvet Excellence, która gwarantuje niezwykłą miękkość oraz wytrzymałość; standard – czyli trzywarstwowy papier, ecoROLL – bardzo długie rolki, które zastępują 8 lub nawet 12 zwykłych rolek. Producent oferuje również papier toaletowy nawilżany, o odpowiednim dla okolic intymnych pH.
Chusteczki higieniczne dostępne są w klasycznych opakowaniach, a także w pudełkach. Oferowane są przeróżne wzory, formaty kolory czy zapachy, m. in. Eukaliptus i mentol z olejkami eterycznymi na zatkane zatoki czy balsam z ekstraktem z aloesu i nagietka, które zapobiegają podrażnieniom.
Ręczniki papierowe, płatki i patyczki ręczniki bazują na grubych warstwach bibułki, które dają gwarancję super wytrzymałości oraz chłonności. Dostępne są m. in. serie Trubo, Extra Long, Excellence. W przypadku patyczków, najbardziej popularne są patyczki biodegradowalne i pozbawione plastiku, natomiast płatki kosmetyczne wyprodukowane są ze 100% wysokiej jakości bawełny.
Jeśli poszukujesz artykułów higienicznych wysokiej jakości, koniecznie zaufaj renomie polskiego producenta, który od dziesięcioleci wyposaża gospodarstwa domowe z niezbędne produkty. Szeroką ofertę wyrobów higienicznych oferuje nasza drogeria internetowa.