Marka Wars ma ugruntowane miejsce na polskim rynku kosmetycznym. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącym powodzeniem kolejnych miłośników męskich zapachów. Swój debiut miał w 1972 roku, a w skład serii kosmetyków wchodziły od samego początku: woda kolońska, płyn przed goleniem i po goleniu, pianka do golenia i mydło w kostce. Słynne logo zaprojektował ceniony grafik Karol Śliwka – twórca między innymi logo Powszechnej Kasy Oszczędności.
Obecnie marka Wars należy do jednej z najstarszych polskich firm kosmetycznych – Miraculum – której historia sięga lat 20. XX wieku. Miraculum może poszczycić się także posiadaniem kilku równie popularnych brandów perfumeryjnych, takich jak: Pani Walewska, Lider, Być Może.
Miraculum od kilku lat intensywnie zajmuje się odświeżeniem wizerunku marki Wars, aby trafił on również w gusta młodszych mężczyzn. Nowe logo i linie zapachowe sprawiają, że kultowa woda kolońska wpisuje się w nowoczesne trendy kosmetyczne. Niezmieniony został jedynie unikalny kształt buteleczki i korek, które od lat są znakiem rozpoznawczym dla wody kolońskiej Wars.
Wars perfumy – niezmienna jakość i atrakcyjna cena
Marka Wars ma w swoim portfolio produkty korzystne cenowo, które charakteryzują się wysokiej próby składnikami i starannie skomponowanymi formułami zapachowymi. Od lat ma swoich stałych odbiorców, którzy są wierni cedrowo-sandałowemu zapachowi wody kolońskiej Wars. Dzięki odmłodzeniu wizerunku, marce udało się również pozyskać młodszych mężczyzn, którym zależy na używaniu polskich kosmetyków i powrotu do prawdziwie męskich zapachów. Specjaliści odpowiedzialni za poszerzenie oferty, wprowadzili do kolekcji pianki do golenia, balsamy po goleniu, czy zestawy prezentowe.
Co nowego proponuje legendarna marka męskich kosmetyków?
Wars kojarzy się nam przede wszystkim z wodą kolońską, która ma niepowtarzalny zapach cedrowo-sandałowy będący jednocześnie intensywny i subtelny. Drzewna kompozycja zapewnia wyjątkową świeżość i trwałość przez wiele godzin. Ciekawą propozycją dla osób, które zwracają uwagę na składy kosmetyków jest nowa linia Wars Zero, czyli zero zapachu, zero parabenów i zero sztucznych barwników. Znajdziemy w tej serii łagodzący balsam po goleniu i kojący żel do golenia, który zawiera ekstrakt z aloesu, witaminę E i prowitaminę B5 – łagodzącą podrażnienia i zapewniającą długotrwałe uczucie nawilżenia. Czym jeszcze wyróżnia się linia Zero? Twórcy pomyśleli również o swoim niewidomych Klientach, dlatego każdy produkt z tej linii opatrzony jest oznaczeniami w alfabecie Braille'a.
Dla wrażliwych
Kosmetyki Wars kojarzą się z mocą i męskim, silnym charakterem. Jednak ta klasyczna, polska marka lubi zaskakiwać i niedawno na rynku pojawiła się kolejna propozycja tej marki – kosmetyki dla osób, które mają wrażliwą skórę – linia Wars Sensitive. Łagodząca pianka do golenia skutecznie zmiękcza zarost i ułatwia golenie. Jej formuła oparta jest o wyciąg z aloesu i rumianku słynącego ze swoich właściwości kojących i niwelujących podrażnienia. Seria Sensitive zapewnia perfekcyjne golenie nawet bardzo wrażliwej skóry. Efekt jaki uzyskasz to: gładka, miękka i zdrowa skóra.
Spotkaj się z Warsem w naszej drogerii internetowej
Postaw na polską jakość i wieloletnie doświadczenie w tworzeniu doskonałych kosmetyków dla mężczyzn. Brand powraca w nowej odsłonie i na pewno spodoba się niejednemu mężczyźnie w młodszym wieku, który dopiero szuka swoich ulubionych kosmetyków do golenia. Wierni klienci tej znanej marki również odnajdą się w nowych propozycjach kosmetycznych. Wars Classic woda kolońska to słynny zapach w odnowionym opakowaniu z nowoczesnym logo. Urzeknie Cię swoją świeżością i oryginalnym, drzewnym zapachem.
Jeżeli poszukujesz sprawdzonych kosmetyków do golenia i po goleniu, wypróbuj Classic pianka do golenia dla mężczyzn energetyzująca, czy dla skóry wrażliwej Sensitive pianka do golenia łagodząca.
Bądź dobry dla swojej skóry i zdecyduj się na kosmetyki bez sztucznych barwników i syntetycznych zapachów. Poznaj nową linię Zero – balsam po goleniu łagodzący i żel do golenia łagodzący bez parabenów, barwników i zapachu.