Mogą Cię również zainteresować:
ZWROTY
.
.
TWOJE PRAWO:
Klient może skorzystać z prawa do odstąpienia umowy na odległość. Dokonanie zwrotu możliwe jest poprzez wypełnienie formularza zwrotu (pobierz tutaj: PDF lub JPG) zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów.
.
.
PRZYGOTUJ PACZKĘ:
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań można go zwrócić bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni. Towar musi być nieużywany, odesłany w oryginalnym opakowaniu.
.
.
ODEŚLIJ TOWAR:
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy dokonać zwrotu produktu na adres:
Magazyn Sonia (horex.pl)
ul. Ludwika Chmaja 6
35-021 Rzeszów
PAMIĘTAJ: Korzystaj z sprawdzonych firm kurierskich i przewoźników. Zachowaj dowód nadania paczki. Uprzejmie prosimy o dokładne zabezpieczenie zwracanego towaru aby przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku wszelkich pytań prosimy się kontaktować pisząc na adres kontakt@horex.pl Zwrot płatności na konto Klienta następuje w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki zwrotnej.
.
.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TUTAJ
.
.
REKLAMACJE
.
.
TWOJE PRAWO:
W przypadku jeśli towar jest uszkodzony, przeterminowany możesz go zareklamować. Przysługuje Ci wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy za wadliwy produkt.
.
.
WYPEŁNIJ FORMULARZ
Wadliwy produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji (pobierz tutaj: PDF lub JPG) na adres:
Magazyn Sonia (horex.pl)
ul.Ludwika Chmaja 6
35-021 Rzeszów
.
.
ZAPAKUJ TOWAR
Uprzejmie prosimy o dokładne zabezpieczenie zwracanego towaru aby przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W formularzu umieść opis wadliwego towaru i wymień wszelkie nieprawidłowości występujące w produkcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji.
W przypadku wszelkich pytań prosimy się kontaktować pisząc na adres kontakt@horex.pl
.
.
OCZEKUJ NA DECYZJĘ
Ustosunkujemy się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, powiadamiając o wyniku postępowania reklamacyjnego drogą mailową. Zwrot płatności na konto Klienta następuje w przeciągu 14 dni po pozytywnym dla Klienta rozpatrzeniu reklamacji.
.
.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI TUTAJ
Copyright©2017 horex.pl | e-commerce solutions i-systems.pl
Copyright©2017 horex.pl
e-commerce solutions i-systems.pl