ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
TWOJE PRAWA
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta (Dz. U.2017 r., poz. 683) Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Zwrot jest darmowy, jeżeli Kupujący skorzysta z opcji odesłania paczki poprzez nadanie jej w paczkomacie InPost. Ten sposób odsyłania paczek rekomenduje Sprzedający.
Jeżeli jednak Kupujący wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, jakim jest odesłanie przesyłki poprzez szybkie zwroty InPost, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Odstąpienie od umowy i zwrot obowiązuje tylko wtedy, gdy zwracany produkt jest:
TWOJE OBOWIĄZKI – JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Jeżeli chcesz zwrócić towar, ponieważ nie spełnia Twoich oczekiwań i skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wykonaj następujące kroki. To zagwarantuje Ci najszybszy zwrot poniesionych kosztów.
1. Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@horex.pl z informacją o chęci odstąpienia od umowy i zwrocie produktu. Załącz zdjęcie zwracanego towaru.
2. Po zgłoszeniu otrzymasz od nas e-mail z pełną instrukcją zwrotu i adresem do wysyłki paczki.
3. Starannie zapakuj odsyłane produkty, aby nie uszkodziły się podczas transportu.
4. Po otrzymaniu Twojej przesyłki produkt będzie sprawdzony. Jeżeli zostaną spełnione wszystkie warunki odnośnie nienaruszonego stanu produktu, wykonamy zwrot pieniędzy na podany w formularzu zwrotu numer konta bankowego, w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego towaru.
W przypadku wszelkich pytań prosimy się kontaktować, pisząc na adres: kontakt@horex.pl
Jeśli towar jest uszkodzony lub przeterminowany, możesz go zareklamować. Przysługuje Ci wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy za wadliwy towar.
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
Reklamację należy zgłosić drogą mailową, na adres: kontakt@horex.pl. W treści maila należy krótko opisać uszkodzenie i podać numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja. Prosimy również załączyć zdjęcia, które ułatwią i przyspieszą proces reklamacyjny.
OCZEKUJ NA DECYZJĘ
Po zgłoszeniu reklamacji nasz Dział Reklamacji ustosunkuje się do niej i przekaże informację o czasie jej rozpatrywania i dalszym toku postępowania. Staramy się odpowiadać w ciągu 48 godzin, jednak warto pamiętać, że maksymalny termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego powiadamiamy drogą mailową, z ewentualnymi dalszymi wskazaniami. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wysyłamy do Klienta wiadomość mailową z dokładną instrukcją zwrotu i wszystkimi niezbędnymi danymi potrzebnymi do odesłania towaru. Zwrot pieniędzy na konto Klienta następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od daty przekazania decyzji w sprawie reklamacji.